Noua divizie SEAT Urban Mobility a debutat în forță cu o premieră pentru producătorul spaniol. Seat a dezvăluit soluția sa pentru mobilitatea în mediul urban și, totodată, și-a marcat intrarea pe piața vehiculelor cu două roți.
Seat e-Scooter este conceptul unui scuter 100% electric, ce dezvoltă până la 14 cai putere și care promite o autonomie de până la 115 kilometri cu o singură încărcare.
Constructorul spune că e-Scooter are nevoie de 3.8 secunde pentru repriza 0-50 km/h, viteza maximă fiind de 100 km/h.
Fără să ofere alte detalii despre baterie, Seat spune că aceasta poate fi încărcată “în casă” sau la orice stație pentru vehicule electrice. Costul pentru clienții europeni este estimat la 70 de eurocenți la 100 de kilometri, adică mai puțin de un euro pentru fiecare încărcare completă.
Seat spune că va colabora cu Silence, un producător de scutere din Barcelona, pentru ca e-Scooter să aibă în curând o versiune de serie. Viitorul scuter electric de la Seat promite un spațiu de depozitare suficient pentru două căști.
Deocamdată, spaniolii nu au furnizat informații cu privire la prețul sau lansarea pe piață a lui e-Scooter.
Via Seat
Masini? DIESEL! :D
Sunt deja o gramadă chinezeşti care se vând peste tot în lume.
Cum spunea şi prezentatorul de la Cavaleria ro
TOATE SCUTERELE din Shenzen şi Beijiing sunt ELECTRICE !!!
Şi noi europenii, idioţii stăm şi facem concepte.
PS O serie extrem de interesantă, uitaţi un episod
https://youtu.be/tQDVYMZmX_E
Europa şi SUA epoca de piatră!! Ruşinos tare!!
Dar uite că ele, voturile negative, demonstrază de ce Europa este la coadă, în epoca de piatră.
Dacă o ţară precum China a cărei cetăţeni sunt mult mai prost plătiţi ca europenii reuşesc să îşi cumpere scutere electrice şi maşini electrice, asta spune multe.
Cum bine spunea şi domnul din video
- să ai maşină electrică din întâmplare şi brusc nu mai vrei să conduci niciodată una termică
- când vede unii care îşi cumpără maşină nouă termică e ca şi cum arunci banii pe fereastră
- cum este să mergi fără să poluezi cu noxe sau schimbul de ulei, antigel...
- cum este să nu te duci în service
- cum a câştigat 7000€ în timp datorită energiei electrice vs preţul benzinei / motorinei
- cum autonomia nu este importantă ci viteza de încărcare
- ce bine e să încarci gratis de la soare acasă propria maşină
Dar voi cu diesel votaţi negativ în continuare. :)
Mi-a venit greață de cei de la Cavaleria când am văzut cum laudă China, o țară totalitară unde cetățenii sunt monitorizați și primesc note în funcție de felul în care își trăiesc viața, adică pe placul partidului sau nu. Și dacă nu, li se taie din beneficii (mers cu tren, mers cu avion etc.)
Ca să nu mai zic de neocolonialismul pe care China îl desfășoară în Africa și cum președintele lor Xi Jinping a declarat, diplomat e adevărat, că unul din scopurile lor este ca modelul chinez de comunist să fie preluat și de alte țări.
Așa că nu mai admira atât China că nu e nimic de admirat. Decât dacă vrei să trăiești într-un regim totalitar. Și unii, din păcate, chiar vor asta...
Fiindcă şi scuterul ăsta "spaniol" (sanchi... inutil să vă zic unde vor fi fabricate componentele), deşi reuşit, are un preţ estimat de 6.500-7.000 euro.
Bani de-o Dacie în UE -- mai cheală ce-i drept --, dar şi f. aproape de al unui Renault K-ZE... în China.
...Unde viitorul nostru orwellian-global e într-adevăr experimentat incipient, aşa cum bine zice colegul Moldovean, dar asta-i altă poveste, la care merită totuşi revenit periodic.
Un Piaggio doar cele mai mici şi ieftine sunt la 3000€ , apoi s-ar brusc la 6000€ şi 10.000 - 12.000€
Nu mai spun de Suzuki, Honda, Yamaha...
Problema nu este preţul care este similar ci CÂT DE GREU SE MIŞCĂ europenii faţă de chinezi !!!!
Piaggio se 3-5 ani tot scoate concepte electrice, le prezintă şi nimic .
Asta în timp ce în China ESTE O REALITATE DE MILIOANE DE SCUTERE ELECTRICE deja în funcţiune.
Asta e ruşinea crasă.