SEAT Leon Cupra, deţinătorul titlului de cel mai rapid model cu tracţiune faţă la Nurburgring pentru o scurtă perioadă de timp, ar putea să primească o ediţie specială menită să-i recâştige această distincţie. Englezii de la Auto Express au discutat cu un reprezentant al echipei de ingineri de la Seat, Sven Schawe, managerul responsabil de dezvoltarea şasiurilor, care le-a spus că este încrezător că poate să înfrângă Megane RS 275 Trophy-R la Nurburgring odată ce vor modifica un Leon Cupra într-un mod similar, respectiv să renunţe la bancheta din spate şi să monteze elemente mai uşoare şi să aplice anumite îmbunătăţiri la nivelul motorizării. Singura necunoscută în privinţa ediţiei speciale a lui Leon este posibilitatea sa de comercializare, fiind necesară o posibilitate de comercializare în volume suficient de mari încât să justifice dezvoltarea acesteia.
"Renault deţine momentan recordul, dar maşinile noastre sunt diferite. Dacă am fi eliminat şi noi anumite componente ale maşinii noastre, sunt încrezător că am putea să tăiem diferenţa de patru secunde.
Trebuie să vedem dacă există suficienţi clienţi interesaţi de aşa ceva, pentru că avem nevoie de o maşină de serie pentru a putea obţine un nou record, iar asta nu poate fi aprobată până când nu este dorită de suficienţi clienţi. Oricum, acest plan este mai mult decât o idee, avem deja o asemenea maşină, dar ne trebuie ceva care să fie pentru toată lumea, nu o serie limitată. Trebuie să decidem dacă are rost să continuăm acest concurs cu Renault şi dacă putem beneficia din asta", explică Sven Schawe, manager al departamentului de dezvoltare şasiu pentru Leon Cupra.Seat Leon Cupra a stabilit un timp record pe Nurburgring pentru automobilele cu tracţiune faţă
Via AutoExpress
Am uitat sa precizez ca la fiecare piesa eliminata din masina, pretul masinii va creste cu cateva sute sau poate mii de euro.