După primirea bună de care s-a bucurat noua generaţie Leon, SEAT se gândeşte deja la viitoarele variante de caroserie ale modelului de segment C. Potrivit publicaţiei britanice Autocar, constructorul iberic are în plan dezvoltarea altor două noi variante: cu trei uşi şi break.
Prima va fi definită de un design agresiv, cu tentă sportivă, şi va fi caracterizată de o gardă la sol ceva mai redusă. Ecartamentul şi ampatamentul vor creşte uşor pentru a oferi o ţinută de drum mai bună, iar profilul va sublinia clar că avem de a face cu un coupe veritabil şi nu neapărat cu un derivat de caroserie.
Designul va păstra curentul introdus de varianta cu cinci uşi, însă se va inspira masiv din conceptul IB2, expus în 2010.
În premieră pentru gama Seat, Leon, modelul compact al spaniolilor, va avea şi o variantă break, folosită pentru a atrage publicul din Europa de Vest, care cumpră în prezent compacte îmcpătoare.Volkswagen Golf Variant. Surse neoficiale susţin că designerii Seat folosesc ca muză actualul BMW Seria 3 Touring, singurul model capabil să combine sportivitatea cu aspectul practic. Modelul va putea transporta tot 5 pasageri, însă va fi ceva mai generos la capitolul portbagaj şi uşurinţă la încărcare.via autoblog
P.S.: Si tot din pct.-ul meu de de vedere cred cu tarie ca user-ul @Mafia este foarte prost.
Cea mai buna varianta dpmdv pt ca Seat sa iasa din coma de care amintesti, este cea pe care si boardul VW o are in calcul si anume: desfiintarea marcii.
Este o marca fara sens, fara istorie, fara traditie, singura din VAG care genereaza pierderi, cu absolut nicio justificare pe piata in contextul economic actual. Eu ii inteleg pe cei de la VW ca o undita in plus in lac poate sa mai prinda cate un peste din cand in cand, dar tot ce le iese acum este sa deruteze clientii.
Este mai mult decat ok si suficient sa ramana cu VW si Skoda, marci populare apreciate si sa umble putin la pozitionarea lor pe piata, in genul Renault cu Dacia, iar uzinele din Spania pot continua lucrul cu asamblarea altor modele din grup, dupa cum deja au inceput s-o faca. Asa vad eu lucrurile....
SEAT domina pietele de sud, spania portugalia, si are pozitie f buna pe iatlia si franta, mai buna decat vw si infinit mai buna decat skoda, nu va mai considerati voi mai destepti decat cei care stiu cum se conduce un business auto, daca era atat de simplu era inchisa de mult marca in sine, dar nu stiti chiar toata povestea.
Domnu, e greu de crezut ca "domina" pe undeva, avand in vedere ca productia totala e cam ca la Dacia, adica vreo 350.000 de bucati pe an. Nici chiar si pe piata spaniola, care e undeva in jur de 7-800.000 de masini pe an, nu prea au cum sa domine, avand in vedere ca acolo se vinde binisor Renault, Ford sau Fiat.