Esential
210.000 | unitati este volumul de Ibiza pe care Seat preconizeaza sa-l realizeze in 2010. |
210.000 | unitati este volumul de Ibiza pe care Seat preconizeaza sa-l realizeze in 2010. |
SEAT sustine ca si-a imbunatatit nivelul calitatii si ofera noul Ibiza drept argument in favoarea acestei privinte. Deoarece noul Ibiza nu este inca comercializat - si ca urmare nu poate fi inca testat - producatorul spaniol pare indreptatit sa remarce acest lucru. Motivul este simplu. Seat se bazeaza pe impartasirea noilor tehnologii dezvoltate de Grupul Volkswagen si mai ales de catre "fratii" indepartati de la Audi: “Calitatea noului Ibiza rivalizeaza momentan cu cea oferita de Toyota”, declara in acest sens Erich Schmidt, presedintele Seat.
Jordi Cabanero, Directorul de siguranta a calitatii, argumenteaza faptul ca Seat rivalizeaza calitatea Toyota prin “monitorizarea sistematica a informatiei de la clienti si stabilirea unor programe rapide care sa transforme semnalarile intr-o imbunatatire a productiei.”
Seat Ibiza este primul model de clasa mica care utilizeaza noua platforma PQ25 a Grupului Volkswagen, urmand ca fratele sau german - viitoarea generatie a lui Polo - sa fie construit pe aceeasi platforma. control electronic al stabilitatii, o plansa noua de bord modulara si introducerea unui sistem audio performant.
Oficialii constructorului spaniol au remarcat anumite schimbari care se vor putea observa la noul Ibiza, printre acestea numarandu-se calitatea superioara a finisajelor, mai multa sportivitate, imbunatatiri la nivelul sistemului de franare si a celui deSeat se poate lauda cu dimensiunile marite ale ampatamentului si ecartamentului de care dispune noul lor model de clasa mica, in ciuda faptului ca masa a fost redusa cu 47 kg. Cu noul Ibiza disponibil si in varianta break sau coupe, producatorul auto iberic spera sa depaseasca vanzarile modelului inca disponibil pe piata, care a inregistrat vanzari record de 200.328 unitati in 2003.
Seat vizeaza un volum de 210.000 unitati care sa fie produs la uzina din Martorell, Spania si spera sa rivalizeze cu succes alte modele din clasa mica precum Peugeot 207, Renault Clio, Fiat Grande Punto, Ford Fiesta sau Opel Corsa. Actuala generatie Ibiza este cel mai bine vandut model din gama Seat, cu 172.512 de unitati comercializate anul trecut in intreaga lume, dintre care 115.936 doar in Europa.
Via | Automotive News
Auzi la ei, aceiasi calitate ca si Toyota.
Astia Niciodata nu vor ajunge ca Toyota sau oricare marca japoneza cei de la grupul VAG.
toyota e o legenda.cine isi cumpara o toyota nu isi va mai cumpara vreodata alta masina decat tot o toyota.seat este o gluma.probabil ca oficialii de la seat nu au vazut de aproape o corrola yaris, camry, sau vreun lexus.
in concluzie...daca articolul se numea 'noul ibiza se ridica la nivelul dacia logan' atunci mai treceam cu vederea dar seat comparat cu toyota e o aberatie ilara.80 la suta din posesorii de toyota nici macar nu au auzit vreodata de marca seat. ha ha ha
asta 1 la mana.
2 - am avut un seat cordoba pe care l-am vandut dupa 1 an, iar acum am 3 toyote. never ever seat nu va ajunge la nivelul asta, decat daca, poate, il fac audi din talpa in crestet.
punct.
am o toyota camry din 99 cu 150 de mii de km.in aproape 10 ani la masina a fost schimbat uleiul si filtrul, cauciucurile si placutele de frana o data.atat.curand am sa ii schimb cureaua de distributie are motor de 4 cilindri.consuma extrem de putin are spatiu interior mai mare ca un bmw seria 5.
la noul yaris de 1,5 litri benzina e necesara urmatoarea intretinere(am si un yaris): la fiecare 7500 de km se schimba uleiul de motor si se rotesc rotile intre ele.la 45 de mii km se schimba filtrul de aer.la 160 de mii km se schimba lichidul de racire motor si la 200 de mii bujiile.cnad vor face nemtii asa masina, am sa imi cumpar masina aceea.deocamdata am avut nennumarate bmw si mercedes si am avut mereu probleme cu ele.asta sa nu mai mentionez ca nmetii au masini exagerat de grele cu motoare mari pe masura si foarte consumatoare de combustibil.toyota yaris care e mai mica decat ibiza, are 5 stele la euro n cap crash test.nu cred ca o cutie de conserva e o comparatie adecvata.pentru cei ce doresc lux...modelele lexus cu motoare v8 se vand de 10 ori mai bine decat mercedesurile.repet, cumparatorii de toyota au trecut deja de experientele triste gen seat dacia si masini nemtesti frantuzesti italiene americane etc.
1. Pentru burebista: Domnul meu, la 150.000 km nici la Logan nu apar probleme si tu imi vii si imi dai inainte cu o conserva de masina, ca nu are probleme si te bati cu pumnul in piept ca e fiabila. In legatura cu yaris-ul: Daca uleiul se schimba la 7500 km, inseamna ca se foloseste un ulei inferior, deci de aici pot trage 2 concluzii: 1. motor de generatie invechita, deci e un minus enorm, sau, e o teapa pe care service-urile toyota o dau poporului roman, deci e un minus si mai mare. Poate te lauzi ca ai avut masini nemtesti, dar, daca le-ai avut probabil ca le-ai luat second la sute de mii de km, deci pe undeva e normal sa apara probleme. Am avut o corolla NOUA modelul anterior, de 2004, dar sincer, de fiecare data cand ma urcam in masinile "nemtesti" ale prietenilor imi smulgeam parul din cap ca am fost suficient de snob ca sa imi iau Toyota (pentru ca nu se strica, si e cea mai fiabila--astea sunt niste minciuni gogonale ca sa faca fraierii sa le cumpere. Doar snobii pot sa cumpere ceva pentru ca e la moda, sau au auzit ca ar fi bune, fara ca macar 1 secunda sa se gandeasca la alte oferte).
Am avut seat (ibiza, toledo si leon--recunosc, doar second), dar cum m-am simtit la volan la seat-uri, pot sa spun ca numai la masinile sport mult mai scumpe m-am simtit asa.
Asa cum zice si George Becalii "Hai ca m-am distrat cu tine"
aveti rabdare!
am mers cu masini nemtesti (dar si altele) de tot felul, mercedes, opel vectra, opel omega, bmw.
mercedes, si bmw, sint alta clasa,oricum,
este clar ca sint masini f bune .
dar nemtii le au pe ale lor, bune, si pe ale lor rele, asa si japonezii .
cert este ca ambele natzii domina piata mondiala.
masinile nemtesti, din pacate nu mai sint ce au fost, si asta zic si ref la golf, la opel vectra, etc.
au ramasa doar tari in motoare ,si nu cu toate , dovada si acest ultim motor otto > tsi , pe care sincer mi l doresc .
cert este , ca japonezii, coreenii, au urcat in calitate, ca nu fac masini f frumoase , pe cind nemtii au cam scazut .
personal am stat mult in cumpana daca sa iau toyota - vw jetta (de honda nu aveam bani, honda as fi luat)
pt cei care nu stiu, motorul de pe toyota d-4d -1,4 este cel mai performant motor din lume la marimea lui.
vedeti topuri de specialiate.
seat ,nu stiu unde va ajunge, dar skoda cu noul superb va fi peste ce face VAG acum .
deosebita va fi si inlocuitorul vectra , adica opel insignia .
faptul ca toyota este printre putinele masini care au intrat si se tin bine in sua , spune insa multe . si americanii conduc nu gluma , si altfel fata de nemti.de fapt si in germania toyota la revanzare se vinde scump , oare de ce?
cu mult mai scump ca bmw comparand valoarea de cumparare .
toyota nu este si nu va fi o masina de fitze, eleganta insa. ci o masina care te va duce sigur .
toyota e pe primul loc la vanzari dar si pe primul loc la recall-uri de masini...
Nu cred ca trebuie sa ii numesti fraieri pe cei care au cumparat Seat. (la fel de bine iti putem spune si tie)!
As fi insa foarte curios cati din cei care au comentat mai sus au bani sa isi cumpere un toyota (de cacao) sau macar un SEAT?
1.Pt.
gabi (16.05.2008, 09:56) - pai mai baiat destept ce esti tu, sunt multe branduri vechi care au murit si au fost inghitite de altii, referitor la plasticul din iaris nu are legatura cu fiabilitate. Poate cineva sa compare un Seat cu o Toyota la 100 mii de km facuti in Romania? sa vedem costurile de intretinere curenta si service, probleme avute, sa fim seriosi. Aston Martin e suberb inauntru si e una din cele mai proaste masini ca fiabilitate.
2.EU e un retard in toate comentarile facute la o gramada de stiri.
"Daca uleiul se schimba la 7500 km, inseamna ca se foloseste un ulei inferior, deci de aici pot trage 2 concluzii" prima concluzie, esti retard, a 2-a concluzie f prost (si informat si e fel)
Snobii isi iau masini de basini papagalule, toyoyta nu e o masina de figurie, e o masina normala si fiabila.Basinile si snobismul sunt la tine in cap.
3.pt s2000 - nu uita, grupul Toyota are si Lexus
4.pt liviu - aici nu e test de performanta sportiva ci de fiabilitate
5. pt "prea multe slave
de" toyota - ai testat un cur, minti de rupi, nu ai mers in viatza ta cu un 2.0 D4D daca spui ca 1,7 Cdti si nu se compara la flexibilitate, consum, anduranta care este unul din cele mai proaste motoare diesel actuale, cu un lag infect de turbina aproape 2 sec necipuita( il face si 1.3 de la Fiat cred) de anduranta nus de ce esti prost si vb ca nu ai vazut tu motor de Auris sau de Astra noua la 300 mii de km ca sa-ti dai cu parerea.
6. Pt Balanel - pai stai sa ne gandim mai baiatule cu ce e mai prjoasa Toyota decat VAG, poate doar performate sportive, in rest la vanzari Toyota mult peste VAG, la lux LEXUS clar peste AUDI, la fiabilitate Toyota clar si recunoscut de VAG ca sunt peste ei, la pret de revanzare Toyota mai bine, la costuri de intretinere Toyota mult peste VAG asa ca la sportivitate mai are putin si asta daca nu bagam in seama Supra si viitorul Lexus LFA ca atunci VAG e cu totul sub ei.
6.Sharky - ce e scris pt balanel e valabil si pentru tine + "pentru cunostinta ta masinile mai rigide sunt mai bune" ia zi tu mai baiatule coeficientele de rigiditate ale caroseriilor TOYOTA si VAG ca sa vedem ca te pronunti in cunostinta e cauza si sa ne zici si in ce se masoara sa ne ineti si pe noi :))))))
SI IN FINAL
ca sa vedeti cat de handicapati sunteti unii dintre voi
“Calitatea noului Ibiza rivalizeaza momentan cu cea oferita de Toyotaâ€, declara in acest sens Erich Schmidt, presedintele Seat.
Jordi Cabanero, Directorul de siguranta a calitatii, argumenteaza faptul ca Seat rivalizeaza calitatea Toyota prin “monitorizarea sistematica a informatiei de la clienti si stabilirea unor programe rapide care sa transforme semnalarile intr-o imbunatatire a productiei.â€
Dupa cum vedeti declaratiile sunt date de presedintele SEAT si Directorul de siguranta a calitatii de la SEAT, si cam acelesi lucruri le-au declarat si oficialii de la AUDI si MERCEDES dar voi romani mult mai destepti ca ei ii contraziceti ca de acum poate presedintii SEAT, AUDI, si MERCEDES tin cu TOYOTA :))))))
v-am pupat
Ps: Am un prieten care si-a cumparat seat anul trecut iar de 3 luni se chinuie sa scape de el
respectele mele
Uuuuuaaaaaa!!!!!
toyota a castigat piata pria fiabilitatea superioara a tuturor modelelor lor nu neaparat prin performante si aspect de bmw.exista marea majoritate a americanilor care sunt oameni maturi dar cu posibilitati mediocre si doresc o masina utila cu costuri minime si fiabilitate mare.si masina asta e toyota.
de la yarisul meu de 1,5 benzina care e cea mai mica si ieftina aici(13,300 dolari) pana la un lexus de vreo suta de mii de dolari...acopera se pare cel mai mare segment de piata.deci sa recapiutulam esenta toyota
1 fiabilitatea cea mai mare
2 consumuri foarte reduse combustibil
3 pret de revanzare mare datorita fiabilitatii superioare
cred ca va dura cam inca 10 ani pana toyota se va impune absolut si pe piata europeana..urmata de honda abia apoi mult in spate vw audi bmw opel seat skoda logan...
asta e doar parerea mea....
a...mi am adus aminte...am avut un camry vechi la care nu i am schimbat uleiul 30 de mii de km(ulei normal nu sintetic-am sintetic in camry ul nou si se schimba la 20 de mii km) si motorul avea cam 300 de mii de km si am abuzat masina aceea 2 ani-mergea la fel ca si la inceput..eram venit din ro cu conceptia ca nemtii sunt cei mai buni la masini.cand am descoperit fiabilitatea toyota am ramas fan comvins si nu imi cumpar alta masina decat toyota.
repet , poate exagerez si o ridic in slavi prea mult..dar cam tot ce am prin casa electronice sunt tot japoneze...e o stransa legatura intre made in japan si caliate superioara.
pentru cine doreste o masina de senzatie sa impresioneze le recomand bmw...la volan nu exista rival ptr manevrabilitatea bmw si performante dar costurile de intretinere a unui bmw sunt cat vreo 5 toyote pentru ca are regim mai mare de exploatare e mai complex si nu e atat de fiabil.
toyota nu e masina de facut impresie.
e masina ptr oameni care doresc fiabiilitate costuri minime de intretinere,consumuri reduse.
fain , acum , am avut 2 ani o ibiza la care am schimbat filtre si ulei.costuri inafara de benzina in 2 ani si 28 de mii de km ~7 milioane.
acum am altea , cost intr-un an de utilizare 4 milioane. La anul imi iau tot seat , limuzina noua construita pe platforma A4.
pentru ca nu se compara. nu fiabilitatea , ca eu nu o tin 20 de ani, ci restul ...
e posibil sa fi umblat la calitate , dekra a publicat topul celor mai fiabile minivan-uri si din pacate nu a iesit corolla verso , ci seat altea...
toyota nu se lipeste de sosea, luati un leon standard 1.6 si un auris 1.6. dati-le blana prin curbe si apoi mai vorbim....
cel mai bun test e sa va uitati pe mobile.de dupa masini cu peste 1 milion de km.
Toyota. Sincer sunt fan Honda si detin un Accord dar niciodata o masina nemteasca nu se va compara cu o japoneza indiferent ca este Toyota, Honda, Mazda si altele. Orice om cu umpic de cultura dar care din pacata sunt camrari pe la noi stie ca japonezii detin cea mai avansata tehnologie. Si la japonezi mai este vorba si de onoare si cultura, ceea ce la jegosii ne nemti nu o sa vedeti niciodata. Sa iasa banul cat mai mult si sa jegmaneasca clientul cat se poate. Spre exemplu la Honda iti alegi optionalele si masina vine asamblata din fabrica in versiunea aleasa de tine si nu trebuie sa platesti in plus o gramada de euro ca sa iti dea neamtu masina cu vopsea metalizata si alte mii de euro ca sa iti puna ei ce optionale vrei tu.
Si mai zicea un afon mai sus de sportivitatea Toyota. Mai baiete cauta si tu pe net Toyota Supra si vezi despre ce este vorba in caz ca stiai ca exista aceasta masina.
Oare de ce masinile japoneze sunt cele mai tunate masini. Oare pentru ca au potential? ceea ce masinile nemtesti si restul nu au.
Nemtii se chinuie sa scoata nin motoare turbo de 3-4000 cmc 250cp iar cei de la Honda au scos 240 cp din motor de 2000cmc aspirat asa ca visati frumos in continuare, acest motor inca detine recordul de cei mai multi cp / litru.
PT "EU" - Scuzati-ma dar imi mentin parerea, e al n-lea post in care tu trebuie sa te contrazici cu restul si nu stiu daca ai fost atent la stire, e vorba de fiabilitate nu de performante. Si dac vrei performante Punem o Supra tunnata din aia veche :D si ia tu ce masina vrei de la VAG tunnata sau nu fie ea Lamborghini sau Seat si atunci facem calcule de performante.
Ai mers tu ma baiatule cu RAV de 150 CP si ai adormit in el, a?
Pai in primul rand trebuie sa sti sa dai intr-o masina, in al 2-lea rand ala e un SUV 4x4 care nu prea a fost gandit de fuga, in al 2-lea rand are 152 CP nu 150 si in al treilea rand modelul cu cutie manuala prinde suta in 10.6 si cea cu cutie automata in 12 secunde si sa tiem cont ca e motorizarea slaba a lor dieselul fiind mai puternic si avnd performate putin mai bune.
Acum sa ne spui si noua ce Ibiza ai avut tu ca din vad eu doar 2 modele 1.8 20VT 150 CP si 1.9 TDI 130 CP sunt mai performante decat Ravul de mai sus, restul de 5 motorizari fiin = sau mai slabe decat Ravul la care te-ai referit tu mai sus. Si daca in 2 ani ai facut 28 de mii de km nu-ti mai da cu parerea ca esti sofer de WEEKEND.
Si cu A;teea aia daca ai facut si tu 10000 de KM intr-un an normal ca nici la prima revizie nu ai ajuns asa ca nus pe ce ai cheltuit aia 4 miliane.
Sa ne arati si noua sursa topului acela ca eu nu o gasesc.
Si m-am gandit ca ai ajuns tu sa compari un Auris de 1,6 cu un Leon de 1.6. Pai mai "handi" de ce nu le compari la comfort ac sunt de 1.6 si Auris s-a axat pe confort la 1.6 nu la "blana in curbe" si pt. blana in curbe vin cu o Honda Civic din 1990 tot de 1.6 sa vezi ce misto face si de Leonul ala de 1.6 si nu numai de ala de 1.6 ci de toata gama de Leon mai putin TFSI-ul de 200 cp.
Mai lasa-ne in pace cu experientele tale de sofer amator, copil de mingii ce esti.
Sa revenim la subiect.
Acum 1 an stateam in cumpana, nu stiam ce masina sa imi cumpar la banii pe care ii aveam. Ca urmare am avut de ales intre Skoda Suberb, VW Passat, Toyota Avensis si Honda Accord. Am fost de am facut test drive cu toate modelele. La final am avut de ales intre Passat 2.0 TDI 140 CP, Avensis 2.2 D-4D 150 CP si Accord 2.2 I-CTDI 140 CP. Am ales Passatul din urmatoarele motive. Spatiu incontestabil peste celelalte doua, ambient interior mai placut (la mine cel putin), tinuta de drum ireprosabila, stabilitate superioara celorlalte, doar ca Avensisul imi placea mai mult la denivelari, nefiind asa de rigida si amortizand zgomotele mai bine. Iar acum la partea cea mai importanta pe care o are o masina, si anume motorizarea, 2.0 TDI este mult mai rafinat decat celelalte. si aici in ciuda carcotasilor care spun ca e zgomotos. Da intr-adevar e putin mai zgomotos decat la celelalte doua, dar si mai vioi decat ele. Si aici nu vb de drag race, pt ca eu nu mi-am luat masina pt asaceva. Dar la viteze mari, la depasiri unde te folosesti de elasticitatea motorului, pot spune fara nici o abtinere ca este superior celorlalte doua.
Ca o concluzie nu vreau sa fiu remarcat ca fiind o persoana care face reclama la grupul VAG. Gresit! Cand o dau in bara o spun fara nici o retinere. Si Toyota si Honda sunt masini bune, incontestabil acest lucru, dar pt exigentele mele, varianta cea mai buna a fost Passatul. Bineinteles ca sunt si mai bune optiuni, gen A4, seria 3 sau C-klass, dar nu am avut buget pt o masina cu pretentii mai mari.
De pe vremuri se stie clar ca Vag a fost masina oamenilor saraci (la minte in principal) care nu puteau sa vada adevarata calitate a unei masini japonezepe care nu oricine si-o putea permite.
Dupa cum am mai spus mai sus este vorba si despre cultura nu numai manele si VW.
2. La comentariile cu taxa Taricenu du-te si studiaza ca nu sunt un fun al ei, dimpotriva
3.Din cele 35 de masini ale mele au fost din toate , germane, frantuzesti, italienesti, americane, coreene, japoneze si chiar si rusesti pe vremuri.
4.Pt. Danieo, Passatul in cazul tau nu e neaaparat o alegere proasta, este o optiune ok (mai putin serviceul din bucuresti) dar tu oricum ai comparat o masina de generatie mai noua cu 2 masini care anul acesta schimba modelele deci cu o generatie mai veche dar legat de comparatiile pe care le-ai facut tu nu se potrivesc. In primul rand Avensisul e cel mai spatios, in al 2-lea rand Motorul diesel de pe Honda e cunoscut si recunoscut ca fiind cel mai rafinat motor care are nu ami putin de 18 recorduri mondiale (http://www.testdriven.co.uk/news.cfm/honda-accord-diesel-sets-new-world-records)
iar zgommotul motoarelor disesel incepe sa fie mult mai pronuntat dupa 20-30 mii de km parcursi nu cand e nou, in rest e o masina ok, si mie mi-a placut are si plusuri si minusuri in comparatie cu celelalte 2 dar mai putin fiabila decat ele.
Spuneati de Lexus care e o masina superba, am vazut un Lexus LS 460 sa pici jos nu altceva,dat au si cei de la VW -PHAETON-ul de care nu zice nimeni nimic. Americanii (daca tot ati luat punct de referinta) acum cativa ani nici nu voiau sa auda de masnile japoneze, la ei daca o masina anu consuma 20, - 30 la suta nu era masina, dar cu situatia petrolului au incepit si ei sa se orienteze spre masini mai economice si ca pret de achizitie si ca , consum. Masinile din afara EU au niste taxe in plus si ca sa le scoata la un pret mic sa poata fi vandute inaintea altora trebuie sa foloseasca materiale mai ieftine si implicit mai proaste.. de aici trageti concluzii
VW -PHAETON in teste nu s-a apropiat nici de A8 nici de BMW 7 si nici atat de S, de altfel o masina f frumoasa dar a pierdut tocmai din faptl ca VW nu e un brand de lux, acum avand un pret de vanzare derizoriu la sh.
"Masinile din afara EU au niste taxe in plus si ca sa le scoata la un pret mic sa poata fi vandute inaintea altora trebuie sa foloseasca materiale mai ieftine si implicit mai proaste." - aberezi
sa va spun de ce am ales yaris?
am avut de ales intre: fabia, fiesta, polo, corsa, logan si yaris.
fabia, design varza, consum mare fiabilitate ok.
fiesta, e deja ford, deci calitate mai joasa si la consum destul de mare
logan, doar ptr pret, dar am renuntat.
polo rivaliza serios dar la fel, consumul destul de mare (nu veniti cu alte aberatii ca stiu ce vb) plus telescoape si bucseraie slabe
corsa are cel mai tare design dintre toate si cred ca e si cea mai lata (dar nu cea mai spatioasa). ca si calitate, se pare ca e rezonabila, dar e OPEL si atat. in schimb, toyota e mai scumpa, dar la fiabilitate si siguranta e nr 1.
da, nu are perf sportive ale altor marci, dar consumul este super si la fel si intretinerea.
o alta varianta era chevrolet, aveo, dar la siguranta E IN AER SI NUY VRA SA MOR CU ZILE.
ALEGETI CALITATEA FRATILOR (NU NEAPARAT TOYOTA) SI NU VA MAI LUAT DUA POVESTILE CU NEMTI. ZICEA CINEVA CA NEMTII AR PUTEA SA LE MULTUMEASCA FRANCEZILOR CA S-AU APUCAT DE MASINI CA ASA NU VOR FI NICIODATA PE ULTIMUL LOC, NU D ALTA DRA SE PARE CA FIAT VINE TARE DE TOT DIN URMA