SEAT a publicat, după o lungă aşteptare pentru fanii mărcii, primele imagini cu noua generaţie Leon. Modelul compact spaniol va fi lansat oficial la Salonul Auto de la Paris din această toamnă. Este a treia generație a modelului Leon și pentru că Seat este parte din grupul Volkswagen, noul model va folosi p plaforma tehnică comună împărțită cu noul Audi A3.
Modelul cu cinci portiere pe care îl putem vedea în imagini este prezentat atât în versiune normală, cât și în varianta sportivă FR. Designul adoptat are ceva mai muilte linii drepte față de actualul model. Ne-am putut face o idee despre cum va arata acest model privind conceptul IBE Coupe pe care Seat l-a expus la Saloanele Auto de la Geneva și de la Frankfurt.
Seat a renunțat la portiere spate cu mânere ascunse în favoarea unora clasice. Cel mai probabil va exista și o versiune cu trei uși, precum și una break. Din fotografii putem vedea că versiunea FR are aripi evazate și jante diferite.
La interior, a treia generație Leon primește o planșă de bord modernă, cu câteva elemente împrumutate de la Audi A3.
Forma volanului este însă specifică mărcii spaniole. Nu există încă nici o informație despre gama de motorizări, dar în mod sigur o parte din propulsoare sunt comune cu cele de pe Audi A3 și viitorul VW Golf 7.
Vorba unui mare artist:"e frumos da' nu prea"
@masina -- seat se dorea o chestie "fluida plina de emotie" ... "sufletul latin" .. etc ... a ajuns o bucata de lemn ciopartita cu barda .. nu stiu de ce, dar tendintele grupului VAG sunt din ce in ce mai ciudate.
In rest, un pas important pentru Seat.
Pe lateral au ramas urme de la vechea generatie (vorbesc mai ales de acoperis).
Spatele poate fi confundat cu o reiterare a Alfei 147
Felicitari ! Imi zambeste particica aia VAG din mine :))
Dupa cum il prezinta aceste poze, pare un model echilibrat, cu un design placut. Sa asteptam si datele despre performante, tinuta de drum, pentru o parere mai clara.
Poate ca masina va fi buna, poate ca se va vinde mai bine, insa ce a facut VAG acum, in opinia mea inseamna disperare. Faptul ca masina asta seamana destul de putin cu Ibiza eu zic ca putem trage doua concluzii:
-designul Ibizei nu prinde si poate fi considerat oricum, numai nu sportiv
-totusi VAG nu se lasa, nu vrea sa renunte la Seat si incearca altceva, adica un design de tipul aceste masini. VAG stie ca marca asta are potential, stie ca ceva nu este in regula si aici e vorba de o problema interna in cadrul grupului, o problema de valorificare a unui produs... numit Seat. Este bine ca totusi e constient de asta si nu isi... scuzati expresia, baga picioarele si o vinde. Unii ca GM o vindeau de acum 3-4 ani.
are cuie dsg, iar dsg vine cu padele, deci vezi bine
Din lateral arata ca un cearsaf deranjat... farurile frante reproduc aceeasi idee ca la Audi A4 / A6 /A8 ... nu foarte original, nu foarte stilat.
VW este peste Skoda si peste Seat , deci vise placute in continuare
La cules capsuni se duc indivizi ca tine care scriu "nu sti" cu un singur "i". Seat, Skoda sunt detinute de Volkswagen si sunt pe o treapta inferioara doar pentru ca asa a vrut muschiu' sefilor VAG. Vezi doamne ofera modele pentru toate buzunarele (o alta iluzie). Dar ce s-ar fi intamplat daca Seat era independenta si cu un bun manager la varf? Am fi avut acelasi design obosit? Am fi avut aceleasi materiale de rahat? Adevarul e ca tot ce a vrut Volkswagen e sa-si elimine un competitor direct si sa-si mareasca profitul.
Seat si Skoda nu au concurent pentru Touareg , Phaeton , Scirocco , Beetle , Golf Cabriolet , Eos , CC , Amarok , T5 , Sharan etc
Mare pacat. Facusera la un moment dat niste declaratii conform carora voiau sa reinvie marca si modelul asta, dar din pacate vad ca nu le-au dat curs. La finalul vietii lui MK1 ma asteptam la ceva iesit din comun, care sa continue experienta creata de acel Leon. Dar continuarea a fost dezamagitoare. Iar aceasta a treia generatie nu reuseste decat sa infunde si mai tare in galeata cu banalitate modelul asta. La fel cum au facut-o si cu Ibiza.