Începutul de an a fost unul bun pentru SEAT. Constructorul spaniol a raportat vânzări de 151.400 de unități în primul trimestru al anului, în creștere cu 8.8% față de perioada similară din 2018. Astfel, spaniolii reușesc să obțină cel mai bun început de an din istorie.
Tot pe primul trimestru, divizia Cupra a reușit să comercializeze 6.000 de unități, în creștere cu 115.7%. Rezultatul a fost inclus în valoarea globală anunțată de Seat, iar performanța a fost obținută datorită noului SUV Cupra Ateca.
Cele mai bune piețe de desfacere pentru Seat au fost cele din Spania și Germania. Câte 29.400 de unități au vândut ibericii pe fiecare cele două piețe europene. În Germania, Seat a înregistrat o creștere cu 16.2%, iar în Spania, creșterea a fost de doar 2.9%. O altă piață extrem de importantă pentru Seat a fost și cea din Marea Britanie. În primele trei luni, constructorul spaniol a comercializat 20.600 de mașini noi, în creștere cu 12.3% comparativ cu intervalul similar din 2018.
Rezultatul bun obținut în primul trimestru a fost obținut și datorită performanțelor realizate pe piețele din Algeria (10.000 de unități, +38.8%), Franța (8.100 de exemplare, +10.5%) și Italia (7.000 de unități, +12.3%).
Un rezultat bun a fost înregistrat de Seat și în luna martie.
Spaniolii au vândut 62.500 de vehicule la nivel global, în creștere cu 3.5% comparativ cu aceeași perioadă din 2018."Faptul că am dezvoltat o gamă variată de produse ne-a permis să obținem rezultate excelente pe primul trimestru. Iar performanța este cu atât mai impresionantă în condițiile în care scenariul economic este nesigur și plin de provocări", a declarat Wayne Griffiths, vicepreședintele deparatamentului de Marketing și Vânzări din cadrul Seat.
Comentarii (1)