SEAT a investit 800 milioane de euro pentru modernizarea uzinei de la Martorell de lângă Barcelona în vederea începeri producţiei noului Leon hatchback. Investiţia Seat asigură 1.600 de joburi la uzina Martorell, plus încă 6.000 de joburi pentru furnizori. Noul Seat Leon a fost prezentat la Salonul Auto de la Paris din luna septembrie a acestui an.
După versiunea cu cinci portiere, care poate fi deja comandată, Seat va introduce în producţie şi Leon-ul cu trei portiere şi versiunea break. Primele unităţi Seat Leon hatchback vor fi livrate clienţilor în martie 2013. Noul Leon este cu 90 kg mai uşor şi cu 52 mm mai scurt faţă de versiunea anterioară, dar oferă mai mult spaţiu pentru pasageri şi bagaje. Toate versiunile vor fi echipate cu sistem start-stop pentru un consum de carburant mai redus. Noul Leon foloseşte aceiaşi platformă ca şi Volkswagen Golf 7, precum şi motorizări comune.
Via Autocar
20, nu 21
Si tot de soarta noului Leon depind locurile de munca a cel putin 7600 de oameni......asa ca multe succese la vanzari pe o piata din ce in ce mai restransa!
multumesc pt raspuns. credeam ca masina se verifica intr`o versiune mai completa, nu chiar atat de "beta"
Suspensie simplificata asa cum are Auris, Civic, Megane, i30, cam toata lumea in afara de VW si Ford, dar pana acum nu comenta nimeni la ceilalti, dar la Golf si ceilalti din grupul VW ne deranjeaza foarte tare ...
Oricum daca vrei sa mergi cumperi motor puternic si primesti si suspensie performanta , logic ...
Si nu cred ca este acelasi caz cu dieselul Pompa-Injector, la VW pana acum doi ani, in timp ce ceilalti erau pe common-rail.
Putem argumenta ca o tehnologie este mai buna decat cealalta, dar in cazul suspensiei, multilink-ul se impune.
La fel ca in cazul diferentei intre frana pe disc si frana pe tambur.
Asa ca nu are niciun rost sa aplicam proverbul cu capra romanului, nu demonstram decat ca suntem dificili din punct de vedere al socializarii.