Seat Ibiza primeste un TDI de 1.6 litri si 90 CP
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Seat inlocuieste vechiul 1.9 TDI de 90 CP cu un motor nou, care asigura aceleasi performante in conditiile unui consum mai redus.
SEAT completeaza gama de motorizari de pe modelul de calsa mica Ibiza printr-un diesel common-rail de 1.6 litri care are rolul de a-l inlocui pe "batranul" 1.9 TDi de 90 de cai putere. Noua unitate, dezvoltata de compania-mama Volkswagen, ajunge la aceeasi cifra de putere (90 CP), dezvoltand 230 Nm incepand cu 1500 rpm.
Noul propulsor exceleaza mai ales la capitolele consum (4.2 litri/100 km in regim mediu mixt) si ecologie (109 g CO2/km), urmand sa fie unul dintre cele mai vandute motoare din gama Ibiza.
Noul TDi de 1.6 litri se va incadra in gama modelului spaniol intre motorul TDI de 1.4 litri si 80 CP si unitatea TDI de 1.9 litri si 105 CP, urmand sa fie disponibil pentru ambele versiuni de caroserie, cu cinci sau trei usi.
via | Seat
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Modele Seat in Romania
-
Seat Alhambra Preţ: 30.415 - 38.636 €
-
Seat Arona Preţ: 14.270 - 22.579 €
-
Seat Ateca Preţ: n/a - 32.532 €
-
Seat Ibiza Preţ: n/a - 17.893 €
-
Seat Leon facelift Preţ: n/a - 33.864 €
-
Seat Leon ST facelift Preţ: 16.184 - 36.379 €
-
Seat Leon X-Perience facelift Preţ: 24.597 - 28.218 €
-
Seat Toledo (2013-prezent) Preţ: 12.753 - 19.453 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Următoarea generație Alfa Romeo Giulia ar putea fi transformată într-un SUV, potrivit unor declarații făcute de CEO-ul mărcii. Noua generație Giulia va fi lansată în 2026. (29.01)
-
BMW a anunțat o serie de noutăți în gamă, care vor fi disponibile din primăvara acestui an. Printre cele mai importante noutăți, bavarezii au pregătit motorizări noi pentru modele ca Seria 2 Gran Coupe și X3, dar și îmbunătățiri ale autonomiei pentru modelul i5, printre altele. (29.01)
-
BMW a prezentat oficial noua versiune actualizată pentru SUV-ul electric iX. Noul model aduce un design ușor revizuit, precum și performanțe mai bune, dar și o autonomie mai mare, care depășește 700 de kilometri. (29.01)
- Puterea ursului
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Renault demarează producția de motoare electrice în Portugalia
- Cancelarul Germaniei: UE pregătește subvenții pentru achiziția de mașini electrice
- A venit, a văzut, a cucerit: Dacia Duster a câștigat peste 25 de premii în 2024
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Scopul e inlocuirea lui 1,9 TDI care in forma actuala nu mai poate fi imbunatatit ca emisii si nu poate ajunge euro 5. Asta ne face totusi sa ne asteptam la lamurir despre rolul lui 20 TDI 110 CP.
INteresant este ca va mai aparea un nou TDI de cilindree mai mica ce va fi utilizat pe Polo si "neamurile", se pare ca un 1,2 TDI.
Toate common-rail caci pompe-duze (sistemul vechi) nu poate respecta noile norma de emisii.
Te invit sa citesti test drive-ul efectuat de Automarket cu Bravo 1.6 Multijet in Italia: http://www.automarket.ro/drive-test/fiat-bravo-multijet-al-patrulea-16960.html
Doar tu stii ce faci cu si pe motoare, in rest :)
Ibiza chiar este o masina frumoasa si foarte buna pt oras....pacat ca este cam scumpa!!!!!
A se vedea filmul neaparat cu sunet
http://www.220.ro/PvaTwdZ12C/Cat-Caii-Este-Intr-O-Caruta-Inhamati
1.9 Multijet avut pe Fiat Doblo 120 CP aman2 cumparate de noi, aman2 dupa cei 10-15 mii de km aveau connsum in Bucuresti 12-13% la un mers linistit, adica identic cu un BMW 530d pt. o comparatie facuta de mine. Nu zic ca motorul nu trage bine dar consum de 13% pt un diesel de generatie destul de noua si un consum de 14,6% la viteza maxima (180-190 km/h) mi se pare exorbitant.
Mai @thenuts degeaba este el "nervos" daca consuma cat un motor de 3000 diesel si comparat cu o Mazda 3 1.6 diesel care consuma 7.5 in oras si are performante asemanatoare doar senzatie diferita .....
nu ma intereseaza nici R8 si veyronuri ma intereseaza mai curand un Z06, sau GTR si wrx-ul pe care-l detin.
Exagerezi si tu putin. Consumul depinde de multe variabile. Daca esti din bucuresti e si mai nasol. Masina sa recunoastem nu e una aerodinamica dar avea cineva o vorba " vrei sa si care mult sa consume putin si sa mearga tare la forma ei ? "
Mi se pare un consum decent la forma ei avand in vedere ca ai mers cu 190 :O
Daca mai si cari cu ea prin oras cat ai vrea sa consume domnule ? Asta in caz ca aveai Cargo.
Au fost 2 masini, conduse de mai multi soferi, aceleasi rezultate.
Am avut mai de mult un cargo de 65cp 1.9 si ala mergea m,ult mai bine cu astea am avut multe probleme pana a dat dumnezeu sa scap de ele.