SEAT Ibiza a primit la Barcelona o ultimă restilizare a actualei generaţii, lansată în 2008. Noul facelift al celei de-a patra generaţii Ibiza este unul de adio, menit să împrospăteze oferta în aşteptarea noii generaţii. Restilizarea precedentă a lui Ibiza a fost lansată în mai 2012, în cadrul Salonului Auto de la Geneva, în timp ce actualul facelift a venit la Salonul Auto de la Barcelona. Ibiza este cel mai popular nume al constructorului iberic, fiind introdus în producţie din anul 1984 şi având peste patru milioane de unităţi vândute. La vremea respectivă, Ibiza a fost primul automobil dezvoltat de la zero de Seat, în ciuda unor colaborări derulate cu Italdesign, Karmann şi Porsche, iar numele său a fost preluat de la insula spaniolă Ibiza.
Actualizarea stilistică adusă gamei Ibiza 4 implică blocuri optice frontale cu lumini de zi cu LED-uri, al căror design aduce aminte de fratele mai mare, noi modele de jante şi actualizări la interior. Vorbim despre o ofertă extinsă de jante de 16 şi 17 inch, fiind disponibile mai multe modele, iar clienţii au la dispoziţie noi posibilităţi de personalizare, sub forma pachetelor de culori, care permit comandarea de combinaţii de culori şi jante în două nuanţe.
Interiorul se bucură de un volan nou, fante de aerisire schimbate, ceasuri de bord actualizate, o nouă unitate multimedia şi de materiale mai moi pentru anumite suprafeţe.Gama de motorizări primeşte noua unitate 1.0 cu trei cilindri a concernului Volkswagen, disponibilă în configuraţia de 75 CP, la fel ca la noua generaţie Fabia.
Oferta include şi varianta turbo a unităţii, cu 95 sau 110 CP, precum şi versiunea de 150 CP a motorului 1.4 TSI ACT. Gama de diesel-uri oferă între 75 şi 105 CP. Varianta facelift a lui Ibiza debutează comercial în toamnă pe toate pieţele europene şi va fi vândută până la debutul comercial al noii generaţii.Via Seat
Sa inteleg ca vor sa il mai vanda inca vreo 2-3 ani pana vor lansa noua generatie.
Renault a făcut același lucru cu Megane III. Primul facelift la jumătatea vieții mașinii, apoi încă unul când i-au implementat noua imagine de marcă cu sigla mare.
Apropos de modele mici ale concernului, minunea puratata ca moastele, Fabia, in 2014 s-a dus mecla fata de 2013. Tocmai ma uitam pe fituica oficiala a concernului, unde, evident, ratusca cea urata a fost (cum altfel) scoasa in fata Corsei si a Mazdei 2.