SEAT Ibiza Cupra, varianta de performanță a subcompactei iberice, va schimba motorizarea odată cu ultima restilizare din cariera generației actuale. Potrivit englezilor de la Autocar, Ibiza Cupra facelift va renunța la unitatea 1.4 TSI de 180 CP în favoarea unui motor 1.8 TSI. Același lucru s-a întâmplat și în cazul fratelui de platformă, Volkswagen Polo GTI, odată cu restilizarea din această gamă. Noua unitate îi va aduce lui Ibiza Cupra un plus de 12 CP și 70 Nm, totalizând 192 CP și 320 Nm. În urma unui interviu cu oficialii Seat, englezii de la Autocar anunță posibilitatea ca versiunea de performanță a lui Ibiza facelift să fie mai puternică decât varianta cea mai puternică din gama Polo facelift.
Facelift-ul lui Seat Ibiza Cupra va debuta pe piață până la finalul anului curent și va fi oferit și în compania unei transmisii manuale cu șase trepte, până acum fiind disponibil doar cu un DSG. Odată cu restilizarea, Seat Ibiza Cupra va trece la norma Euro 6 și va oferi un consum de carburant mai scăzut față de varianta precedentă. În prezent, Seat negociază cu Volkswagen cu privire la nivelul de putere asigurat de varianta de serie a celui mai performant Ibiza Cupra oferit vreodată, explică Sven Schawe, ședul departamentului de dezvoltare vehicule și șasiuri de la Seat.
La fel ca în cazul restul variantelor din gama Ibiza, facelift-ul îi aduce subcompactei iberice modificări subtile la nivel estetic, o suspensie cu mici modificări la nivel de reglaje, un sistem multimedia nou și materiale cu un nivel mai ridicat al calității percepute. Restilizarea precedentă a lui Ibiza a fost lansată în mai 2012, în cadrul Salonului Auto de la Geneva, în timp ce actualul facelift a venit la Salonul Auto de la Barcelona.Via Autocar
Oricum mi se pare mai urata cu fiecare facelift adus.