Esential
9.6 | secunde îi sunt necesare modelului Exeo în versiunea 2.0 TDI Multitronic, pentru a atinge 100 de km/h. |
5.8 | litri/100 de km consumă Exeo în versiunea 2.0 TDI Multitronic |
9.6 | secunde îi sunt necesare modelului Exeo în versiunea 2.0 TDI Multitronic, pentru a atinge 100 de km/h. |
5.8 | litri/100 de km consumă Exeo în versiunea 2.0 TDI Multitronic |
Seat caută să revină pe linia de plutire cu orice preţ. Constructorul spaniol plasează o nouă versiune pentru modelul său de clasă medie, Exeo, în ambele variante de caroserie, sedan şi break.
Modelul primeşte o transmisie Multitronic, de tip CVT, pentru a gestiona cei 143 de cai putere şi cei 320 de Nm ai versiunii diesel 2.0 TDI. Ansamblul de propulsie reuşeşte să imprime o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în numai 9.6 secunde şi să garanteze o viteză maximă de 210 km/h. Chiar şi aşa, consumul înregistrează o valoare medie de 5.8 litri/100 de kilometri, iar emisiile nu sar de 153 g/km.
Noua versiune, echipată cu transmisia automată Multitronic, este disponibilă doar împreună cu nivelul de echipare Style, care garantează prezenţa unor sisteme de siguranţă ca ESP, ABS şi ASR, şapte airbaguri. Nu lipsesc nici elementele de confort cum sunt climatizarea automată pe două zone, sistemul audio Adagio cu opt difuzoare, farurile bi-xenon adaptive, senzorii de presiune în pneuri şi jantele de 17 inch.
via | autoblog
sigur e 2.6 TDI????
credeam ca sunteti un site serios si ca scrieti articole despre masini.