Esential
210 | cai putere va dezvolta cea mai puternică versiune pe benzină a gamei Seat Exeo. |
SEAT Exeo va primi în această toamnă două noi motorizări. Urmașul și fratele de drept al vechii generații Audi A4 împrumută noile unități - ambele pe benzină - de la modelul Audi, Exeo completând astfel paleta de unități disponibile în cadrul gamei proprii cu două motoare care au rolul de trage clienții noi către una dintre cele mai accesibile variante cu origini premium existente în segment.
În primul rând este vorba de unitatea TSI de 2.0 litri și 210 CP, care cu această ocazie devine cel mai puternic motor al gamei. La nivelul conumului și al emisiilor, motorul german se laudă cu 6.8 litri/100 km și cu 159 de grame CO2/km.
A doua variantă disponibilă începând de astăzi pentru fanii Seat este reprezentată de motorul 1.8 TSI de 160 CP care înlocuiește vechiul 1.8 T de 150 de cai. Deși puterea crește în acest ultim caz cu 10 CP, consumul scade simțitor, de la 7.9 la 7.2 litri/100 km. Emisiile coboară la rândul lor de la 184 la 166 de grame CO2/km.
via | Seat
vechiul 2.0T de 200cp este inlocuit cu versiunea de 210cp (modificare de electronica), iar vechiul 1.8T de 150cp cu cel 1.8TSI de 160cp (schimbare de motor).
In loc de asta, cred ca mai bine adaugau tractiunea integrala. Poate asa mai impulsionau vanzarile de Exeo...
Eu am spus ca motorul 2.0T(F)SI nou introdus este de fapt acelasi cu electronica modificata. In ceea ce priveste motorul 1.8T acesta chiar este schimbat, cel prezent pina acum fiind chiar vechiul 1.8MPI (multi-point fuel injection) cu 20 de supape si turbo (cod CFMA), pe cand cel nou introdus este 1.8TFSI (Turbocharged Fuel Stratified Injection) (cod CDH) care va avea 120 si 160cp.
Legat de motorul 1.8T, ia de citeste ce tip de motor a fost instalat pina la jumatatea anului asta:
http://en.wikipedia.org/wiki/Seat_Exeo#Engine_specifications