Seat aşteaptă salvarea din partea noului Ibiza Facelift
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Oficialii mărcii SEAT au aşteptări mari de la noul Ibiza facelift, model prezentat în premieră mondială la începutul acestei luni, la Salonul Auto de la Geneva. Aşteptat pe piaţă în primăvara acestui an, modelul iberic de segment mic va încerca să-şi facă loc pe o piaţă foarte aglomerată, dar care, spun şefii Seat, are nevoie de Ibiza.
"Ibiza e Seat şi Seat este Ibiza. Noul model este unul crucial pentru compania noastră. În plus, ofensiva noastră include, până în 2013, lansarea noului Mii şi a noii generaţii Leon", spune Ulf Eberhadt, directorul de marketing Seat, într-un interviu acordat Automotive News.
A treia generaţie a lui Ibiza, care a fost lansată oficial în 2008 şi care a primit acum faceliftul de mijloc de carieră de piaţă, a reprezentat 52% din totalul vânzărilor mărcii în cursul anului 2011. Conform datelor Seat, clienţii care cumpără Seat Ibiza au între 30 şi 50 de ani, target care va rămâne unul activ pentru marca spaniolă odată cu faceliftul modelului său.
Prima generaţie Seat Ibiza a debutat pe piaţă în 1984, în cadrul Salonului Auto de la Paris, modelul spaniol reuşind până acum să-şi găsească 4.65 de milioane de clienţi în toată lumea.
via | Automotive News (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Seat in Romania
-
Seat Alhambra Preţ: 30.415 - 38.636 €
-
Seat Arona Preţ: 14.270 - 22.579 €
-
Seat Ateca Preţ: n/a - 32.532 €
-
Seat Ibiza Preţ: n/a - 17.893 €
-
Seat Leon facelift Preţ: n/a - 33.864 €
-
Seat Leon ST facelift Preţ: 16.184 - 36.379 €
-
Seat Leon X-Perience facelift Preţ: 24.597 - 28.218 €
-
Seat Toledo (2013-prezent) Preţ: 12.753 - 19.453 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Salvarea SEAT sta in Toledo , model de familie care a lipsit din gama si care poate readuce marca pe profit prin recastigarea vechilor clienti de Toledo berlina.
Si cum suntem in 2012 nu poate lipsi un SUV, orice r*hat transformat in SUV se vinde, dovada este piata, sunt marci in romania care numai pe asta isi bazeaza existenta. Deci vrei sa faci bani cu o marca trebuie sa faci 2 lucruri: 1.intri pe piata din china 2.Bagin SUV in gama. SIMPLU
Daca si masina asta e frumoasa, atunci concurenta vinde avioane.
Iar Toledo a fost un esec. Design ciudat, practicabilitate... hmm, cand imi amintesc cum arata portbagajul ala... si l-au mai derivar si in versiunea XL. Problema la Seat, cel putin din punctul meu de vedere e ca nu prea mai are identitadea de acum 5-6 ani, lipseste tocmai acel "auto emocion" care facea diferenta dintre VW si Seat.
China ii cumpara.