Noul SEAT Arona, fratele mai mic al lui Ateca, poate fi comandat și în România. Pentru moment, SUV-ul constructorului iberic este disponibil pe piața locală doar în compania unităților pe benzină.
Cel mai accesibil Seat Arona este oferit alături de motorul de 1.0 litri de 95 de cai putere cuplat la o cutie manuală cu cinci rapoarte. Prețul de pornire pentru varianta de echipare Reference este de 14.270 de euro cu TVA.
Cel de-al doilea propulsor pe benzină oferit pe Arona are tot 1.0 litri și produce 115 cai putere. Acesta poate fi comandat fie cu o cutie manuală cu șase trepte, fie cu una automată cu șapte rapoarte. Pentru moment, propulsorul de 1.5 litri benzină de 150 de cai putere nu este disponibil.
Cei care își doresc un Arona și sunt dispuși să aștepte apariția în ofertă a unităților diesel vor putea opta pentru un 1.6 TDI de 95 sau 115 cai putere.
SUV-ul constructorului iberic are o lungime de 4.138 de mm și un ampatament de 2.564 de mm. Conform oficialilor iberici, garda la sol a lui Arona este cu 15 mm mai generoasă comparativ cu cea oferită de Ibiza.
SUV-ul propus de Seat are un portbagaj care poate înghiți 400 de litri, iar valoarea obținută prin rabtarea banchetei spate ajunge la 1.280 de litri.MOTORIZĂRI (Date tehnice complete AICI) |
NIVEL DE ECHIPARE (euro, TVA inclus) |
|||||
Motor | Putere (CP) |
Transmisie | Reference | Style | Xcellence | FR |
1.0 TSI | Benzină 95 CP |
Man5 | 14.270 | 15.242 | - | - |
1.0 TSI | Benzină 115 CP |
Man6 DSG7 |
- - |
- 17.366 |
18.668 20.069 |
18.668 20.150 |
Varianta de bază Reference este oferită alături de sistemul Front Assist cu funcție de frânare automată în caz de urgență și avertizare prezență pietoni, cu sistemul Media Touch cu ecran de 5 inch și cu tehnologia Multi Collision Brake.
Noul Seat Arona vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Seat Arona 1.0 benzină, Xcellence |
115 | 5.0 | 9.3 | 18.668 |
Volkswagen T-Roc 1.0 benzină, Design |
115 | 5.2 | 10.1 | 18.972 |
Ford EcoSport 1.5 benzină, Titanium |
110 | 6.3 | 13.3 | 17.150 |
Fiat 500X 1.6 benzină, Pop Star |
140 | 6.0 | 9.8 | 20.088 |
Mitsubishi ASX 1.6 benzină, Invite+ |
117 | 5.7 | 11.5 | 19.766 |
Mazda CX-3 2.0 benzină, Revolution |
120 | 5.9 | 9.0 | 20.290 |
Nissan Juke 1.2 benzină, Tekna |
115 | 5.9 | 10.8 | 20.290 |
Opel Crossland X 1.2 benzină, Innovation |
110 | 4.9 | 10.6 | 15.910 |
Peugeot 2008 1.2 benzină, Allure |
110 | 4.4 | 9.9 | 18.157 |
Suzuki Vitara 1.6 benzină, Passion |
120 | 5.3 | 11.5 | 15.100 |
Citroen C3 Aircross 1.2 benzină, Shine |
110 | 4.9 | 10.5 | 17.700 |
Renault Captur 1.2 benzină, Intens |
120 | 5.5 | 9.9 | 16.650 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
1) GARDA LA SOL: 19 cm
2) 5 stele EURONCAP.
4) Portbagajul 400 litri
Dezavantaje:
1) pozitia sistemului multimedia trebuia inversat cu fantele centrale pentru aerul conditionat....
2) fara 4x4
3) fara versiune hibrid/electrica
Are cateva atu-uri importante si merita nota 8-9 !!!
Eu zic ca nu.
Ai idee ce garda la sol are un Vitara nou?
Diferența de 5 cm e majoră și clar vizibilă... ochiometric.
...De unde atunci cei numai 15 mm (1,5 cm) care au inundat netul și - ce-i mai trist - au fost preluați / dați ca valoare sigură? (inclusiv de AM din păcate.)
- Vă zic eu, în premieră absolută: dintr-un interviu în care 50 (FIFTY) mm a fost confundat cu 15 (FIFTEEN) mm de un așa-zis jurnalist fudul de-o ureche. Ori superficial. Sau neatent. Ori prost pur și simplu.
Nici nu contează însă - fiindcă e de neînțeles, repet, lipsa unor minime verificări.
Multumesc, dar eu stiam! Am intrebat tocmai pentru a sublinia faptul ca o garda la sol de 19 cm este perfect normala in segmentul asta,,,,
@unu
Subaru a fost mereu o exceptiie, SUV-urile sale avand mai tot timpul abillitatile masinilor sale in off road fiin mai tot timpul peste restul gamei... Cu toate acestea comparatia cu Forester este usor deplasata ...Outback are 195 cm, adica aproape similar cu Arona ,,,