Din punct de vedere estetic, facelift-ul lui Alhambra aduce blocuri optice cu LED-uri, o grilă frontală restilizată şi noi jante din aliaj. Interiorul are noi culori pentru ornamente, un volan împrumutat de la Leon şi noi comenzi. Sistemul multimedia cel nou al lui Alhambra se numeşte Seat Easy Connect şi este oferit în mai multe versiuni, toate echipate cu ecrane tactile de rezoluţie înaltă şi procesoare actualizate. În plus, la nivel de siguranţă, Alhambra are sistemul multi-collision brake în standard, alături de alte dotări de acest stip.
Opţional, pot fi comandate elemente precum şasiu adaptiv, scaune cu masaj şi sistem de monitorizare a unghiului mort. Gama de motorizări a lui Seat Alhambra respectă integral normele Euro 6. Motoarele alimentate cu benzină sunt de 2.0 litri şi oferă 150 sau 220 CP. Între timp, oferta dieel include trei unităţi, toate de 2.0 litri, care asigură 115, 150 sau 184 CP. Cea mai eficientă dintre acestea este cea mai puternică în acelaşi timp şi anunţă un consum mxt de 4.9 litri la sută. Varianta diesel de 150 CP poate fi comandată şi cu sistem de tracţiune integrală, iar aproape toate motoarele din ofertă pot fi alese alături de transmisii DSG.Via Seat
nu`ti iei monovolum pe post de aspirator de gagici.
dar na, luati`va voi monovolume secsi cu 1.0 turbo...
pentru ca daca ar fi, te uiti la Lodgy mai bine, ca sa nu mananci pesmeti 5 ani dupaia.
dar romanul e fudul...
Adica aia care au Subaru Impreza sau Land Rover Defender sunt masochisti? 150 de lei pe an (nici nu stiu cat e impozitul la 2l) ti se pare o suma atat de mare? O masa de doua persoane la o carciuma medie? Pai atunci, nu te supara, dar tu ce conduci?!Daeewoo Damas?! Nu ca as avea ceva cu proprietarii micutului buz, dar afirmatia ta mi se pare culmea zgarceniei frate!