După teaser-ul de săptămâna trecută, spaniolii de la SEAT a prezentat astăzi primele imagini și detalii pentru Ibiza facelift.
La exterior, modelul a primit faruri LED standard și jante cu design nou de 17 sau 18 inch. În plus, a fost schimbată caligrafia denumirii modelului la nivelul portbagajului.
Există nouă nuanțe de caroserie, noutățile fiind Sapphire Blue și Asphalt Blue.
La interior, ecranul sistemului de infotainment a crescut cu 20% și ajunge la 8.25 inch standard sau 9.2 inch opțional. Spaniolii au venit și cu cea mai nouă versiune a instrumentarului digital de bord Digital Cockpit de 10.25 inch. Seat se mai laudă cu materiale de o mai bună calitate pentru volan, scaune și bord.
Capacitatea portbagajului rămâne aceeași, spun cei de la Seat, adică de 355 de litri.
Ibiza se bucură și de noi tehnologii și noi sisteme de siguranță precum Travel Assist și Side Assist. Travel Assist oferă rulare semi-autonomă, în timp ce Side Assist asigură un “strat suplimentar de protecție” la schimbarea benzii de rulare pe autostradă.
Sistemul Full Link permite conectarea wireless cu Android Auto sau Apple CarPlay.La capitolul motorizări, Seat Ibiza facelift oferă doar propulsorul pe benzină de un litru, în trei variante de putere: 80, 95 și 110 CP. În prima variantă, motorul este cuplat la o transmisie manuală cu 5 trepte, în timp ce versiunea de 110 cai poate fi comandată atât cu DSG, cât și cu o cutie manuală cu 6 trepte.
Lansat în 1984, Seat Ibiza a fost vândut în peste 6 milioane de exemplare până în prezent. Ibiza facelift este programat să intre în producție la uzina din Martorell în al treilea trimestru din 2021.
Via Seat
fără glumă acu, nu-i chiar nasoală dar e cântecul lebedei din smplul motiv al evaporării motoarelor mai mari de litru, inclusiv 1.5-ul de 150 CP
de versiuni Cupra, Boca Negra etc de 200 CP ce să mai zic...
faceți deci loc - viva El Born, conserva electrocutată.