- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
GENEVA 2009
Ultimele stiri din GENEVA 2009
-
BMW a anuntat ca va lansa la Geneva versiunea hibrida a modelului Seria 5. Conceptul ActiveHybrid ar urma sa dea nastere unei versiuni de serie in lunile urmatoare. (25.01)
-
Porsche a parcat doua Panamera in parcarea din fata Salonului Auto de la Geneva. (06.03)
-
Wiesmann si-a lansat noul roadster la Salonul Auto de la Geneva. (06.03)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Seat a dezvaluit Leon si Altea facelift
Cat despre Seat in groapa, crede-ma ca o duce ok. Din grupul VAG daca e cineva cu un picior in groapa, aceea e Skoda. Google search si convinge-te.
Ibiza imparte platfroma cu Fabia si Polo, iar Leon, Altea si Toledo nu sunt decat variatuni ale Golfului, impartin FIX aceeasi platfroma (impreuna cu Octavia). Te rog, mai documanteaza-te. Cat despre A3, A4, afla ca sunt singurele modele din gama Audi care au motoare transversale, adica impart iarasi aceeasi platfroma cu Golf. Pana si Passatul a renuntat la platforma de A6 preluand pe cea a Golfului. Te lasi prea usor prostit de niste setari mai sportive ale suspensiei, asta fiind singurul plus la Seat fata de Golf. Exeo nu reprezinta nimic nou, este un A4 generatie veche cu facelift (nici macar recarosat). Interiorul este 99,99% identic cu vechiul A4, difera doar sigla de pe volan (pana si volanul e la fel). Seat se afla in situatia ingrata de a fi Cenusareasa grupului VAG si iti pot dovedi asta accesand: http://ro.wikipedia.org/wiki/SEAT
Ia sa privim ce zice aici:
Disponibilizări
Urmare a rezultatelor financiare proaste, constructorul spaniol a prezentat la 4 noiembrie 2005 un plan de lichidare de posturi care urma să afecteze 1 346 de muncitori,
La 4 aprilie 2007, conducerea companiei spaniole a semnat un nou acord cu majoritatea sindicală, constituită din UGT şi CCOO, cu privire la disponibilizarea a 1 600 de muncitori
n iulie 2007, sindicatele care au semnat primul acord (decembrie 2005), prin care au fost disponibilizaţi 646 de angajaţi, i-au cerut preşedintelui companiei, Erich Schmitt, să-i reincorporeze în sânul companiei pe cei 150 de muncitori afectaţi de acord, care nu se întorseseră încă la grupul automobilistic. În ciuda apropiatului acord care prevedea concedierea voluntară a 550 de angajaţi ai SEAT în 2007, atât UGT cât şi CCOO au solicitat companiei un efort în această direcţie, pentru a încheia definitiv episodul precedentului plan de disponibilizări.
Planurile iniţiale prevedeau revenirea pe profit doar începând cu anul 2008. În primul semestru al lui 2007, SEAT a înregistrat pierderi operaţionale de şapte milioane de euro, în scădere faţă de cele 49 de milioane înregistrate în 2006. Preşedintele Volkswagen, Martin Winterkorn a subliniat însă că subsidiara spaniolă a rămas partea problematică a concernului şi a infirmat o vânzare a acesteia (partea asta e chiar cea mai elocventa).
Actualmente, datorită situaÅ£iei comerciale proaste din ultimii ani, se încearcă o spălare a imaginii, iar campaniile publicitare din 2006 ale companiei au fost certificate ca cele mai eficace în acest domeniu în cadrul unui studiu „TNS Areaâ€.[21]
Intre timp, Skoda duduie:
The perception of Škoda in Western Europe has changed completely.[4] As technical development progressed and attractive new models were brought to market, Škoda's image was initially slow to improve. In the UK, a major turnabout was achieved with the ironic "It is a Škoda, honest" campaign, which was started in the early 2000s. In a 2003 advertisement on British television, a new employee on the production line is fitting Škoda badges on the car bonnets. When some attractive looking cars come along he stands back, not fitting the badge, since they look so good they cannot be Škodas.[5] This market campaign worked by confronting Škoda's image problem head-on — a tactic which marketing professionals regard as high risk. If the Fabia and Octavia had been anything less than excellent cars, the campaign might have backfired badly. By 2005, Škoda was selling over 30,000 cars a year in the UK, a market share of over 1%. For the first time in its UK history, a waiting list developed for deliveries by Škoda. Škoda owners in the UK have consistently ranked the brand at or near the top of the J.D. Power customer satisfaction survey during the 2000s.
In 2005 the company produced 494,637 vehicles, and on 22 November 2006, produced the 500,000th vehicle of 2006, the first time in Å koda's long history that this target had been reached.[6] By the end of 2006, over 550,000 vehicles had been produced.
Volkswagen AG's Australian arm, VGA (Volkswagen Group Australia), recently announced that they would be returning Å koda to the Australian car market in October, 2007. Before that date, Å koda vehicles were last sold in Australia in 1983. Currently only the Octavia and Roomster are available in Australia, with the Fabia to join later on and the second generation Superb to join in 2009
Chiar se preconizeaza revenirea Skoda la ceea ce a fost acum zeci de ani, adica o marca premium.
Deci, care dintre noi e mai prost informat??
Si leonul chiar imparte cateva cu a3 in afara desigur de sasiu. Chestii mai putin evidente. Problema leonului ramne interiorul cu indulgenta spus..modest. in rest este o masina chiar legata cu mai putine probleme ca surata golf(ma pronunt doara supra 5-ului deocamdata)si cu un comportament rutier maimult decat corect chiar si cu un bot ingreunat de un 2.0 tdi.
Seatul a fost in groapa, si-a mai revenit dar nu sta deloc pe roze. Si dracu stie ce au de gand ca se ingroapa singuri cu noi modele ce se indeprteza tot mai mult de acel " auto emocion" .
In alta ordine de idei... tabi...sunt specimene care nu pot duce o discutie cu argumente. Redusi, complexati, limitati si incarcerati in propria ignoranta. Felicitari...esti unul dintre ei.
Asa fac oligofrenii, cand nu sunt in stare sa raspunda cu informatii utile, jignesc. Voi, din specia asta, sunteti singurul motiv pentru care as milita pentru redeschiderea unui santier-lagar gen Canalul Dunare Marea Neagra (asta daca stiti macar carui motiv a servit acel santier, dar probabil ca nu stiti).
Macar in al 13-lea ceas deschideti larg ochii si priviti dincolo de superficialitatea unui design exterior. Dar, ma rog, asta necesita EDUCATIE. De care, evindet, din ce in ce mai multi duc lipsa.
Dar stiti ceva? Tocmai pe oameni ca voi se bazeaza constructorii de masini. Lasa inovatia deoparte si afiseaza designuri din ce in ce mai impresionante (pentru masele manevrabile si influentabile, ca sa nu zic altfel), sperand la vanzari si "succesuri" comerciale fara prea mari batai de cap. Vine omu', vede masina, spune "mama ce misto arata", intreaba ceva de motor si consum, i se trantesc niste abureli si minciuni cu aport legal (vezi consumurile declarate ECE), dupa care plateste impozitul pe prostie si pleaca la drum cu tehnologie veche de zeci de ani, dar care arata, in cea mai pura acceptiune superficiala, "foarte tare".
Multumiri si pt precizarile cu interiorul.
Da, intr-adevar, am reusit sa conduc Leon la un moment dat si mi se parea bine construita masina, ca de altfel orice masina a VAG-ului in clasa Golf-ului. Nu de robustete duc lipsa ei, ci de imaginatie si tehnica mai avansata. Modelele arata din fata toate la fel, acum urmeaza o noua linie cu Ibiza, dar aplica aceeasi metoda: Exeo are aceeeasi fata, pb si noua generatie Leon o va aplica, pe urma Altea, etc. Ok, sunt de acord sa iti creezi o identitate de marca, dar nici sa reduci intr-asemenea costurile incat sa te rezumi la aceeasi fata.
Iar motorizarile...inca sunt cele vechi. VW nu s-a sichisit sa aplice un program de reinnoire al lor, si asta spune multe despre reticenta care o au fata de marca. Skoda, in schimb, e in plin avabt: motoare noi, cutii noi, interioare noi, masini de o calitate ireprosabila. Si astea la un pret mai mult decat decent. Clientul vest european s-a maturizat, nu prea mai alege cu inima doar un design, ci vrea tehnologie.
Asa ca daca nu stii ce vorbesti mai lasa vorbitul...
A...ca arata mai bine la interior...da sunt de acord.
Un mare minus pentru actualul Leon..insonorizarea. Eu am unul, 2.0 tdi si este nesimtit de zgomotos, dar este si resoftat si si-a cam schimbat "tonalitatea".
Iti apreciez parerile si le vad destul de bine documentate dar nu si acum.