Salonul Auto de la Barcelona care va avea loc la jumătatea lunii mai va marca unele noutăți importante pentru SEAT. Pe propriul teren, brandul spaniol va prezenta publicului un concept vintage inedit botezat Seat 600 BMS, care reprezintă de fapt o interpretare modernă a clasicului model 600D.
Lansarea este prilejuită de aniversarea a 60 de ani de la prezentarea primei generații a lui 600D, iar noul concept păstrează principalele elemente de design, inclusiv plafonul retractabil. În plus, conceptul păstrează inclusiv culoarea gri deschis a modelului original și beneficiază de un logo "600" într-o formă grafică evoluată. De asemenea, jantele și frânele sunt identice cu cele de pe modelul original, iar interiorul beneficiază de tapițerie din piele.
Pe lângă Seat 600 BMS, constructorul spaniol va prezenta în premieră internațională și noua versiune de echipare FR dedicată SUV-ului Ateca, care a fost deja anunțată la începutul lunii aprilie.
Primele detalii indică faptul că grila are un design diferit și este vopsită în negru lucios, luminile de ceață au primit o formă nouă, iar logo-ul FR este vizibil în partea frontală și pe spate.
Bara de protecție spate este de asemenea ușor diferită, în timp ce jantele sunt de 19 inch. La interior se remarcă scaunele sport cu tapițerie Alcantara și pedalele din aluminiu, în timp ce logo-ul FR este vizibil inclusiv pe volanul sport îmbrăcat în piele.Via Seat
https://www.fiatcanada.com/imagesAS/iof.php?width=450&year=2017&image=CC17_FFFP24_2DJ_PAL_APA_XXX_XXX_XXX.png
Nu, chiar nu e Fiat 600! E drept diferentele estetice nu sunt tocmai mari, printre ele numarandu-se capota care, in cazul lui 500 nu are acea indoitura inspre faruri, inchizandu-se drept peste compartimentul motor.
Si, da... cu sigla de Fiat pentru ca, inainte de a face parte din grupul VAG , SEAT a fost o colaborare a spaniolilor cu Fiat. Acest lucru spunand enorm despre fiabilitatea masinilor Fiat la acea vreme acestea producandu-se in foarte multe tari in care drumurile sau conditiile climaterice nu erau cele mai bune din lume la acel moment (Spania, Yugoslavia, Turcia, Polonia Rusia etc.
Este, intr-adevar de vazut cum va reactiona Fiat la aceasta veste, avand in vedere ca modelul care sta la baza acestei reinterpretari ii apartine. Sa fie acesta vreun semn?
Nu as zice char asa .... La urma urmei cand cumperi o marca, o cumperi cu tot ce inseamna patrimoniul ei... Nici cei de la BMW nu i-au intrebat pe urmeasii lui Alec Issigonis, daca masinile pe care le vor produce sub numele Mini sa aiba sau nu forme ce amintesc de modelul original. Fiat daca voia sa-si pastreze drepturile nu trebuia sa lase din vrate SEAT, dupa cum, nu trebuiau sa renunte la Santana. Si, apropo, de Santana... Poate fi Fiat acuzat de "nesimtire" pentru ca Iveco Mastif semana perfect cu Defender pentru ca cei de la Santana, inainte de colaborarea cu Iveco cumparasera licenta pentru acest model?