Nu mai este nici un mister că Renault a accelerat pe cât a putut procesul de dezvoltare al modelului care trebuie să înlocuiască eșecul numit Koleos. Înlocuitorul se va poziționa deasupra actualului Kadjar și va deveni astfel cel mai mare SUV din gama constructorului francez.
Deși pe piața asiatică se va numi în continuare Koleos, s-a crezut că în Europa cei de la Renault vor dori să șteargă reputația proastă a actualului model și vor căuta să-l numească altfel. Se pare că francezii au încredere în continuare în acest nume și vor continua să-l folosească și pe Bătrânul Continent.
În așteptarea sa, Renault a publicat deja un teaser oficial, care prezintă cheia și jantele crossover-ului, fără a trăda alte detalii. Chiar și așa, chinezii au stricat surpriza producătorului din Hexagon și au publicat pe internet o serie de imagini cu ceea ce pare a fi versiunea asiatică a lui Koleos. Diferențele estetice între modelul asiatic și cel european nu vor fi evidente, prin urmare, este foarte probabil ca ce vedem astăzi pe internet să vedem din toamnă și pe stradă.
The robust 19" wheels of this new SUV are the reflection of your desire to move forward! #TheGift #Renault pic.twitter.com/2WIe7Del1o
— Renault (@Groupe_Renault) April 19, 2016
Cum era de așteptat, noul Renault Koleos împrumută aspectul estetic al fraților abia lansați în gamă, Megane și Talisman, molipsit parcă de același curent al uniformizării designului la nivel de gamă.
Dezvoltat pe platforma lui Nissan X-Trail, noul Koleos va avea aproape aceleași dimensiuni: un ampatament de 2705 mm, o lungime de 4672 mm și o lățime de 1843 mm. Folosirea aceleiași arhitecturi îi va oferi acces la motorizările noi ale grupului, inclusiv la agregatele supuse curentului de downsizing. Vom vedea cu siguranță unitatea dCi de 1.6 litri, declinată în două versiuni de putere, de 130 și 160 de cai. Nu va lipsi nici cutia automată cu dublu ambreiaj EDC.Așteptat să debuteze în 25 aprilie, cu ocazia Salonului Auto de la Beijing, Koleos va fi fabricat de Renault înn Coreea de Sud. Fratele său asiatic va fi însă produs la o fabrică proaspăt inaugurată de Renault și partenerul său chinez Dongfeng.
via carscoops
Designul se aseamana mult cu noile Talisman si Megane. Sunt curios daca interiorul se va asemana mai mult cu Espace decat cu celelalte doua amintinte.
noul design de la Renault e placut...dar ce e prea mult numai e asa de placut.
Am văzut un Espace nou prin București, dar în față și în spate, sub siglă, scrie Initiale. Nicăieri Espace. Știe cineva de ce?
P.S.: Astia de Renault si-au gasit niste nume de rehat: Talisman vs Maxthon...safari firefox. Din poze pare uratel...
pentru ca versiunea "Initiale" nu poarta si numele "mic" a modelului
Off topic: Domnilor de la AM, e o problema la codul captcha. Nu este acceptat din prima, chiar daca e scris corect. Dar problema e de mult timp. Nu o rezolva nimeni?
Am înțeles. Mulțumesc!
"se sparge misterul".... parca il si vezi!
in fine, pe vremuri, cand oamenii care scriau la gazete stapaneau sensul cuvintelor si aveau si un vocabular adecvat meseriei alese, se vorbea despre misterul care se risipeste sau se destrama..
acuma, inteleg ca se sparge de-a dreptul...
ce sa zic? Cool!
Interiorul e stil Talisman/Megane se pare. Multumim pentru poza Adi. La Espace design-ul pare mai premium, inclusiv folosirea schimbatorului de efect.
P.S. Ma bucur ca ati schimbat Pentagonul cu Hexagonul :-)
stii ce populatie are China? Dar Europa, "buricu" pamantului?
si GAME OVER !
La mine este f nasol pt ca deschid mai multe file cu articolele ce ma intereseaza, si pe urma daca comentez la toate ajung sa dau refresh la cel putin jumatate din pagini degeaba.
Sper ca s-a inteles si scuze de offtopic. p.s.: problema e de mult timp si nu poate fi rezolvata decat cu un sistem tip disqus sau un plugin facebook
E pacat, dar asta-i situatia.