Se sparge misterul: Primele imagini cu noua generație Renault Koleos

de Bogdan Mirică
Joi, 21.04.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Cel mai mare SUV din gama Renault este tot mai aproape. Noul Koleos, a fost deja dezvăluit de o serie de imagini apărute pe internet.

Nu mai este nici un mister că Renault a accelerat pe cât a putut procesul de dezvoltare al modelului care trebuie să înlocuiască eșecul numit Koleos. Înlocuitorul se va poziționa deasupra actualului Kadjar și va deveni astfel cel mai mare SUV din gama constructorului francez.

Deși pe piața asiatică se va numi în continuare Koleos, s-a crezut că în Europa cei de la Renault vor dori să șteargă reputația proastă a actualului model și vor căuta să-l numească altfel. Se pare că francezii au încredere în continuare în acest nume și vor continua să-l folosească și pe Bătrânul Continent.

În așteptarea sa, Renault a publicat deja un teaser oficial, care prezintă cheia și jantele crossover-ului, fără a trăda alte detalii. Chiar și așa, chinezii au stricat surpriza producătorului din Hexagon și au publicat pe internet o serie de imagini cu ceea ce pare a fi versiunea asiatică a lui Koleos. Diferențele estetice între modelul asiatic și cel european nu vor fi evidente, prin urmare, este foarte probabil ca ce vedem astăzi pe internet să vedem din toamnă și pe stradă.

Cum era de așteptat, noul Renault Koleos împrumută aspectul estetic al fraților abia lansați în gamă, Megane și Talisman, molipsit parcă de același curent al uniformizării designului la nivel de gamă.

Esential 2705 mm ar urma să aibă ampatamentul noului Renault Maxthon.
Dezvoltat pe platforma lui Nissan X-Trail, noul Koleos va avea aproape aceleași dimensiuni: un ampatament de 2705 mm, o lungime de 4672 mm și o lățime de 1843 mm. Folosirea aceleiași arhitecturi îi va oferi acces la motorizările noi ale grupului, inclusiv la agregatele supuse curentului de downsizing.
Vom vedea cu siguranță unitatea dCi de 1.6 litri, declinată în două versiuni de putere, de 130 și 160 de cai. Nu va lipsi nici cutia automată cu dublu ambreiaj EDC.

Așteptat să debuteze în 25 aprilie, cu ocazia Salonului Auto de la Beijing, Koleos va fi fabricat de Renault înn Coreea de Sud. Fratele său asiatic va fi însă produs la o fabrică proaspăt inaugurată de Renault și partenerul său chinez Dongfeng. 

via carscoops

Comentarii (27)

  • Dragi redactori, Franta se mai numeste Hexagon, nu Pentagon cum scrie in articol...

    Designul se aseamana mult cu noile Talisman si Megane. Sunt curios daca interiorul se va asemana mai mult cu Espace decat cu celelalte doua amintinte.
    32 1
  • la fel de urat ca si noul megane..
    11 44
  • Wow, arata super !
    30 6
  • molipsit parcă de același curent al uniformizării ....prea elegant spus

    noul design de la Renault e placut...dar ce e prea mult numai e asa de placut.
    20 4
  • Daca e pe platforma lui X-Trail e bine. Asteptam mai multe date tehnice si poze cu interiorul.
    20 2
  • koleos
    urat nu este,dar seamana prea mult cu talisman si megane. in curand toata gama renault va avea acelasi muian.
    19 5
  • Apropo, cu ocazia asta poate cineva îmi poate lămuri o curiozitate.

    Am văzut un Espace nou prin București, dar în față și în spate, sub siglă, scrie Initiale. Nicăieri Espace. Știe cineva de ce?
    2 1
  • Deci asta cu "constructorul din PENTAGON" este maxima!!! :))) Morrr

    P.S.: Astia de Renault si-au gasit niste nume de rehat: Talisman vs Maxthon...safari firefox. Din poze pare uratel...
    18 12
  • @Moldovean

    pentru ca versiunea "Initiale" nu poarta si numele "mic" a modelului
    10 1
  • Au motoare bune, designul e placut, daca vor ridica si finisarile/fiabilitatea interioara, ar face pipi pe concurenta. Cineva mai sus spune ca e uratel. Daca asta e uratel, Touareg cum e? Sau modelele Kia cum sunt?

    Off topic: Domnilor de la AM, e o problema la codul captcha. Nu este acceptat din prima, chiar daca e scris corect. Dar problema e de mult timp. Nu o rezolva nimeni?
    18 5
  • @Vianu,

    Am înțeles. Mulțumesc!
    3 1
  • Adrian_68
    Cat de mult s-a schimbat Renault.. in ziua de azi noile modele Renault s-au facut mai frumoase, mai puternice, au motoare mai bune , au design agresiv super de nota 10, nu ma asteptam..mai ales Talisman ce frumos e cu interior elegant. Suta la suta ca si Dacia va ajunge ca Renault. Deci Maxthon arata bine, imi place.
    18 5
  • Adrian_68
    Ieri am vazut un Talisman in realitate in Bucuresti ( berlina) m-a impresionat, e prea frumos modelul.
    24 4
  • Gheorghe
    Domne da hâd poate fi
    6 20
  • Valeriu Patrascu
    Si iaca-ta fenomenul ''Matrioska'' loveste adanc si pe constructorul francez Renault doamnelor si domnilor. Acest SUV nu pare decat un Talisman EState mai inaltat si cu cateva elemente de plastic mate la exterior pt micile zgarieturi din ''off road'' pardon ''on-off kerb''. Sa vedem interiorul cum va arata ori cu monovolumele Scenic , Espace ori cu Talisman, Megane ? Un lucru e sigur, toata gama Renault va avea acea tableta ieftina care isi lasa amprente cand navighezi pe ea.
    9 18
  • Foarte frumoasa masina! Au inceput bine; Kadjar, iar acum asta. Multa lume nu stie, dar vechiul koleos era peste media segmentului in materie de capacitati off-road. Pacat ca n-a atras suficient de mult ca sa fie inteles. Acum e deja alta mancare de peste. Noua linie de la Renault e chiar buna.
    16 4
  • Cornel
    @automarket

    "se sparge misterul".... parca il si vezi!

    in fine, pe vremuri, cand oamenii care scriau la gazete stapaneau sensul cuvintelor si aveau si un vocabular adecvat meseriei alese, se vorbea despre misterul care se risipeste sau se destrama..

    acuma, inteleg ca se sparge de-a dreptul...

    ce sa zic? Cool!
    7 2
  • Adrian_68
    http://indianautosblog.com/wp-content/uploads/2016/01/Renault-Koleos-successor-Renault-Maxthon-interior-snapped.jpg aici e o poza cu interiorul Maxthon-ului, doar ca nu se vede clar.
    7 1
  • Cum pana mea astia produc numai in china....... m-am saturat de china si india frate, europa are guma in par? Era clara treaba un talisman tras de par si facut suv ca si toata industria auto.
    4 4
  • Cornele, stiu ce zici. Citeam Auto Pro in anii '90. Diferentele sunt mari. Level era iar o alta revista pro pentru pasionatii de jocuri PC insa. Diluarea calitatii e ceva uzual pe mancatoria si pilele actuale. Cam in toate domeniile. Totul cauzat de praful in care traim. Pacat ca sunt destui profesionisti care au si cultura care stau pe bara sau muncesc pe banii putini si eventual primiti la 2-3 luni.

    Interiorul e stil Talisman/Megane se pare. Multumim pentru poza Adi. La Espace design-ul pare mai premium, inclusiv folosirea schimbatorului de efect.

    P.S. Ma bucur ca ati schimbat Pentagonul cu Hexagonul :-)
    10 0
  • @g

    stii ce populatie are China? Dar Europa, "buricu" pamantului?
    3 2
  • @ aNDY

    si GAME OVER !
    1 0
  • @cornel
    il provocam pe Mirica sa ne spuna unde a facut postliceala si ce note a avut la Limba Romana...
    5 1
  • offtopic: subscriu la problema lui @Tudor cu codurile captcha, am impresia ca ele expira dupa un timp si atunci nu ai ce sa faci decat sa dai refresh la pagina. Cand deschid un articol si in primele cateva minute comentez, nu are nici o problema, dar daca uit de fila, dupa un sfert de ora deja nu mai merge codul.
    La mine este f nasol pt ca deschid mai multe file cu articolele ce ma intereseaza, si pe urma daca comentez la toate ajung sa dau refresh la cel putin jumatate din pagini degeaba.
    Sper ca s-a inteles si scuze de offtopic. p.s.: problema e de mult timp si nu poate fi rezolvata decat cu un sistem tip disqus sau un plugin facebook
    1 1
  • Anonim
    @Moldovan Noul Espace, in varianta sa de top este Initiale Paris. In Romania, se poate comanda Espace, dar doar in aceasta versiune.
    1 0
  • @Anonim
    NU se poate comanda Espace in Romania. Indiferent de versiune!

    E pacat, dar asta-i situatia.
    2 0
  • woooww, super, Tiguan cu semnul de la Renault pe grila:)))))
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru