Se renunta la crash-test dummies!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Moda crach-test dummies apune. Marii constructori mondiali vor sa se alinieze la trendul hi-tech si sa dezvolte o noua metoda de calculare a rezultatelor testelor de impact, prin crearea unor modele de "oameni virtuali" care sa adune informatii vitale in cadrul crash-testelor, care in viitor vor avea loc pe calculator.
Ultimul pas in acest sens a fost facut la Congresul Mondial al Inginerilor Auto de la Detroit. La aceasta intalnire au participat reprezentantii a nou constructori importanti la nivel mondial (DaimlerChrysler, Ford, General Motors, Honda, Hyundai, Nissan, PSA Peugeot-Citroen, Renault, Takata, Toyota si TRW), care au hotarat ca testele de siguranta au nevoie de o apreciere mai exacta a rezultatelor. In aceste conditii, modelele de crash-teste pe computer vor aduce informatii mult mai clare in ceea ce priveste starea corpului uman in cazul unui accident. Marele avantaj al crash-testelor virtuale este faptul ca se pot colecta date si rezultate in functie de inaltimea pasagerilor, in functie de sexul lor si in functie de varsta exacta a copilului in cazul testelor de impact in care sunt implicati acestia.
Constructorii vor acum sa creeze cinci centre care sa studieze in amanunt diferitele parti ale corpului uman.
Primele modele, care vor reprezenta corpuri de barbat si de femeie de talie mica, medie si mare vor fi gata in 2011. Costurile totale ale acestei actiuni sunt de circa 18 milioane de dolari.Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Volvo a anunțat o serie de noutăți în gamă, ce urmează să fie disponibile din acest an. Printre noutăți se numără noul sistem de încărcare Plug & Charge, care va fi prezent la toate modelele electrice ale mărcii. (29.01)
-
BMW nu mai este un fan al ecranelor mari pe mașinile sale. Un oficial al mărcii germane a dezvăluit că viitoarele modele vor primi un sistem multimedia nou, cu ecrane mai mici și cu afișaj panoramic pentru a nu distrage atenția șoferului în timpul condusului. (28.01)
-
Potrivit celor mai recente informații, venite chiar de la CES 2025, constructorul german de automobile renunță la funcția de control prin gesturi a sistemului multimedia. (12.01)
Comentarii (1)