Se pregateste Passat CC break!
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Segmentele auto au inceput sa se transforme in asa hal in ultima perioada incat jumatate dintre modelele existente astazi pe piata sunt mai degraba crossovere decat masini care apartin unui segment clar de piata. Dupa ce Maserati a inceput timid cu Quattroporte iar Mercedes a dat lovitura cu CLS inaugurand practic segmentul coupe-urilor cu patru usi, Volkswagen a lansat, la inceputul acestui an, primul astfel de model ceva mai abordabil ca pret: Passat CC.
Normal, discutiile generate de iubitorii ceva mai conservatori ai industriei nu au incetat sa apara, acestia considerand ca un coupe adevarat are doar doua portiere si ca, astfel, Passat CC si alte modele de acest tip sunt o blasfemie. Ei bine, industria ne-a rezervat si mai multe surprize.
Presa internationala a preluat declaratiile unui oficial Volkswagen care afirma, sub acoperire, ca producatorul german pregateste un break derivat din Passat CC. Altfel spus, un coupe cu patru usi break. Desi nu este inca nimic oficial, fanii Passat din intreaga lume au inceput deja sa isi dea cu parerea in legatura cu numele viitorului model, care ar putea fi, spun acestia, Passat Coupe Variant.
Volkswagen nu este insa singurul constructor care se arunca la astfel de abordare, "fratii de grup" de la Audi pregatind in secret o declinare aproape identica a lui A5. Numele sau? Clasic: A5 Sportback.
via | Motor Authority
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Au apărut noi detalii despre Mazda EZ-60, un nou SUV electric care va fi lansat mai întâi în China. Noul model va avea inclusiv o versiune cu motor termic pe post de generator. (19.04)
-
Marca chineză AUDI, înființată de către Audi cel german și compania chineză SAIC, a publicat prima imagine oficială cu primul său model de serie. Noul model va fi botezat E5 Sportback și va fi un break electric. (18.04)
-
Subaru a prezentat oficial noul Solterra facelift cu ocazia Salonului Auto din New York. Noul model actualizat primește acum un propulsor electric mai puternic, un design revizuit, dar și o autonomie îmbunătățită cu 25%. (17.04)
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Viitoarea Mazda MX-5 va primi un motor aspirat natural mai mare
asta e un frankenstein...
e o chestie de marketing, vor sa isi mareasca gama, sa atraga cat mai multi posibili clienti
PS: poza e doar o idee a modului in care ar putea arata masina.
pt. necunoscatori CC nu se refera la Coupe Cabriolet (decapotabila). e doar o limuzina... sau cum au zis unii intr-o emisiune ... este concurenta la mercedes.
http://www.tuningnews.net/news/080415/volkswagen-passat-cc-first-drive-02.jpg ... nu prea arata a cabriolet deloc :D
ai zis ca e pentru familisti, pt cei care vor mai mult spatiu...lol pai eu ce am zis mai sus? nu uitati ca are doar 2 locuri in spate, altfel n-ar mai avea de ce sa-i zica cc...
cari familia cu conditia sa fie o familie mica :)
argumentele pt care ei o denumesc "cc" sunt:
-doar 2 locuri in spate
-spatiu interior mai mic ca la varianta normala chiar daca pe dinafara poate fi mai mare (vedeti x6 fata de x5)
-pozitia mai joasa la volan
-senzatie mai sportiva
-etc
care sunt argumentele break-ului? fix oposite: adica spatiu mai mare, loc sa cari familia, etc
intrebarea mea initiala din primul post cum pana mea faci un break cc ? adica termenii in sine se bat cap in cap...
Ovi roman esti tu si ai o atitudine de rahat. iti iei cc ca sa bagi caruciorul de copil? lol...tare
Webermann e genu care confirma urmatoarea afirmatie: dintre toate natiile de pe planeta asta , romanii sunt mai speciali: daca se intalnesc 2 romani oriunde in lume, ei se cearta, se iau la misto. Webermann sfatul meu e sa te uiti in continuare la OTV si sa vezi ce mai e pe acolo ca sa ne spui si noua...
o zi buna