Porsche Cayenne a fost un adevărat colac de salvare pentru marca germană, reușind să aducă clienți noi și să redreseze situația financiară la începutul anilor 2000. După două generații de succes, Cayenne se pregătește de un nou înlocuitor. Modelul este deja testat de germani sub o caroserie camuflată a actualei generații.
Potrivit unor surse din interiorul companiei, viitorul Cayenne va fi dezvoltat pe noua platformă modulară MLB a Grupului Volkswagen, folosită deja pentru noua generație Audi Q7, pentru actualul Bentley Bentayga și pentru viitoarele Lamborghini Urus și Volkswagen Touareg.
Arhitectura MLB presupune folosirea unor materiale noi, ceea ce va face ca viitoarea generație să fie mai ușoară cu 200 de kilograme. Dieta îi va ajuta pe germani să obțină și o nouă generație mai rapidă și mult mai eficientă. Gama de motorizări va fi, cel mai probabil, împrumutată de la Panamera, ceea ce înseamnă unități V6 și V8, diesel și benzină.
Cea mai puternică versiune în momentul lansării va fi tot Cayenne Turbo, echipat cu un V8 de 550 de cai putere și 770 Nm, suficient de dotat pentru a putea stabili un record de timp la categoria SUV-uri pe circuitul de la Nurburgring. Exact așa cum a făcut și noul Panamera.
Pe lângă dieselul V8, care va fi completat în viitor și de un V6 ceva mai modest, Porsche Caynne nu va uita nici de cei care preferă un hibrid. Așa că la aproximativ un an de la debutul noii generații, Porsche ar urma să introducă și alternativa unui hibrid alimentat la priză, cu o autonomie pur electrică ce ar urma să depășească 50 de kilometri.Interiorul va copia avansul tehnologic pe care l-am văzut deja la bordul noului Panamera.
Asta înseamnă extrem de puține butoane și ecrane generoase, cu o fidelitate bună.Debutul noului Porsche Cayenne este așteptat în anul 2017, ceea ce înseamnă că în toamna acestui an ne putem aștepta la noi fotografii spion și la teasere care să anunțe lansarea.
PS auzi, sa fii nevoit sa intri intr-un menu cu submeniuri ca se deschizi eleronul sau sa orientezi fluxul si viteza ventilatiei... s-a ajuns deja prea departe (e exact ca si cum ai scrie sms-uri la volan)