Se opreste dezvoltarea tehnologica auto?
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
300 de furnizori si directori care lucreaza pentru diversi producatori din industria auto au declarat intr-un studiu realizat de compania Ernst&Young ca producatorii auto germani ar trebui sa accelereze lucrarile in ceea ce priveste dezvoltarea unor tehnologii noi si, totodata, sa produca un numar mai mare de masini din segmentul mic.
Jumatate dintre acestia au declarat ca vad anul 2010 ca pe o renastere a industriei constructoare de automobile. Directorii constructorilor europeni au indicat ca ar dori sa opreasca cheltuielile din domeniul cercetarii. Producatori precum Volkswagen, BMW si Continental si-au redus productia, in timp ce General Motors si Ford au decis sa vanda produse europene pentru a-si reorganiza pierderile.
“Dezvoltarea unei noi tehnologii in ceea ce priveste producerea motoarelor va deveni atat de costisitoare, incat vom asista la un numar tot mai mare de fuziuni si aliante intre constructori”, a declarat Peter Fuss, partener Ernst&Young. Conform aceluiasi sondaj, producatorii de automobile de lux din Germania ar trebui sa puna accentul mai mult pe reducerea consumului de combustibil, dar mai ales pe investitii in masinile din segmentul mic.
Doar asa isi pot recastiga clientii, a completat Peter Fuss.Circa 70 de procente din numarul managerilor care au luat parte la sondaj au spus ca prevad o crestere a vanzarilor in segmentul mic pana in anul 2014, in timp ce 19% vad schimbari semnificative in clasa masinilor de lux. De asemenea, 45 de procente din persoanele intervievate au spus ca se asteapta in continuare la o scadere a vanzarilor in perioada urmatoare.
via | gasgoo
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (3)