Se ascute batalia pe segmentul low-cost
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Aparitia celui mai ieftin automobil din lume, Tata Nano, a ascutit lupta producatorilor auto pe segmentul low-cost.
Daca pretul de 2.500 de dolari pare practic imposibil de atins pentru producatori consacrati cum ar fi Toyota, Volkswagen sau GM, realizarea unui model mini foarte ieftin este un tel comun al fiecaruia dintre ei.
In cursa pentru modelul low-cost si-au anuntat participarea si alti producatori auto cum ar fi Renault sau General Motors. Conform datelor preliminare, batalia pentru modelul low-cost este condusa de Toyota, care isi va inaugura o fabrica in India de 343 de milioane de dolari si care dispune de conceptul mini iQ.
Un viitor model low-cost Toyota ar urma sa coste in jurul cifrei de 7.000 de dolari, dar o versiune mult mai ieftina al acestuia ar urma sa apara sub marca Daihatsu pentru a fi comercializata in China, India si Rusia.
Cel mai considerabil rival pentru Toyota in batalia modelelor low-cost se preconizeaza a fi GM, care dezvolta cu partenerul chinez Wuling o versiune ultra ieftina a modelului Matiz.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
-
Porsche a dezvăluit oficial noul facelift pentru 911 Carrera T. Această versiune este dedicată puriștilor și primește doar o cutie manuală. (31.10)
-
Skoda a prezentat oficial noul Kodiaq RS, versiunea de performanță a SUV-ului. Noul model primește elemente vizuale specifice, dar și un motor mai puternic, de 265 de cai putere. (30.10)
Comentarii (0)