Se ascute batalia pe segmentul low-cost
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Aparitia celui mai ieftin automobil din lume, Tata Nano, a ascutit lupta producatorilor auto pe segmentul low-cost.
Daca pretul de 2.500 de dolari pare practic imposibil de atins pentru producatori consacrati cum ar fi Toyota, Volkswagen sau GM, realizarea unui model mini foarte ieftin este un tel comun al fiecaruia dintre ei.
In cursa pentru modelul low-cost si-au anuntat participarea si alti producatori auto cum ar fi Renault sau General Motors. Conform datelor preliminare, batalia pentru modelul low-cost este condusa de Toyota, care isi va inaugura o fabrica in India de 343 de milioane de dolari si care dispune de conceptul mini iQ.
Un viitor model low-cost Toyota ar urma sa coste in jurul cifrei de 7.000 de dolari, dar o versiune mult mai ieftina al acestuia ar urma sa apara sub marca Daihatsu pentru a fi comercializata in China, India si Rusia.
Cel mai considerabil rival pentru Toyota in batalia modelelor low-cost se preconizeaza a fi GM, care dezvolta cu partenerul chinez Wuling o versiune ultra ieftina a modelului Matiz.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Nissan urmează să-și mărească gama de mașini electrice cu un nou model de oraș. Noua mașină va fi înrudită la nivel tehnic cu viitorul Renault Twingo. (01.04)
-
Toyota a lansat două versiuni noi pentru Hilux. Pentru prima dată în istoria modelului, camioneta japonezilor primește acum o versiune cu un motor mild-hybrid de 48 de volți. (31.03)
-
Skoda a publicat o imagine teaser cu noul Elroq RS, versiunea de performanță a crossover-ului electric. Noul model va fi prezentat oficial la începutul lui aprilie. (28.03)
Comentarii (0)