Schneider Electric: "În România vor exista un milion de maşini electrice în 2025"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Schneider Electric România, o companie interesată de dezvoltarea unei infrastructuri pentru vehiculele electrice, a emis o declaraţie prin care numărul de vehicule electrice se va dubla în următorii ani, iar ţara noastră va avea un milion de vehicule electrice pe şosele în termen de 15 ani. Având în vedere faptul că numărul de vehicule electrice din România este infim în acest moment, iar preţul unui asemenea vehicul este prohibitiv pentru un utilizator obişnuit, putem considera estimarea celor de la Schneider ca fiind optimistă.
"Într-un interval de 10-15 ani în România vor circula un milion de maşini electrice", a declarat marţi, într-o conferinţă de presă, preşedintele Schneider Electric România, Saulo Spaolanse, citează Mediafax.
Parcul auto din România are 5.42 milioane de vehicule, dintre care 4.3 milioane sunt autoturisme, anunţă colegii de la Mediafax în baza datelor primite de la Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor. Majoritatea vehiculelor din parcul auto românesc (60%) sunt echipate cu motorizări pe benzină. Primele vehicule electrice oferite în România au un preţ destul de piperat şi sunt oferite de Renault, Citroen şi Mitsubishi.
Schneider Electric România a semnat un parteneriat cu Electrica S.A.
pentru livrarea energiei electrice necesară încărcării maşinilor, iar cele mai mari investiţii necesare acestui proiect vor fi făcute de Renault, alături de compania de utilităţi. Renault le propune clienţilor o modalitate inedită de comercializare a vehiculelor electrice din oferta sa, vânzând maşina propriu-zisă fără baterii, acestea fiind oferite în leasing.Automarket a testat trei vehicule electrice în România. CLICK AICI pentru a citi concluziile testului nostru.
Via | Mediafax
Foto | CiprianMihai
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Noua Dacia Bigster poate fi comandată în România. Disponibil în patru niveluri de echipare, noul SUV de segment C pornește de la 23.000 de euro, cu TVA inclus. (09.01)
-
Noul Volkswagen Tayron poate fi comandat la noi în țară. SUV-ul german, disponibil cu până la 7 locuri, pornește de la 41.846 de euro cu TVA. (07.01)
-
Poliția Română anunță intrarea în funcțiune a sistemului e-SIGUR. Pe scurt, au fost puse în funcțiune radare automate pe A1, A2 și pe DN2 din județul Vrancea, iar amenzile vor fi trimise direct acasă. (06.01)
- Prețuri Dacia Bigster în România: start de la 23.000 de euro
- Dakar 2025: Dacia urcă pe locul 2 în prima parte a probei de 48 de ore. Probleme tehnice pentru Loeb
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua generație Audi Q7
- Prețuri noul Volkswagen Tayron în România: start de la 41.850 euro
- Dakar 2025: Dacia, pe podium la finalul probei de 48 de ore. Loeb intră în top 10
PS:acum un an vedeam electicele la saloane auto, acum le putem vedea deja pe strada,CE E DREPT CAM RAR, dar saltul a fost urias: Nissan Leaf ,Mitsubishi (cu modelul iMiEV), Citroen (cu modelul C-Zero) şi Renault (cu modelele Fluence Z.E. şi Kangoo Z.E.) si sa nu uitam TESLA.
In 10-15 ani pretul bateriilor va scadea, iar eficienta va fi mult mai mare ,putem spera la autonomie dubla 200-300 km/incarcare.
la o masina iti trebuie punct de alimentare din 200 km in 200 km si daca mai prinzi un ambuteiaj pe autostrazile noastra "suspendate"!!!!
noi n-o sa avem niciodata asa ceva......poate 1-2 asa de fita..