Salonul Auto Guangzhou își va deschide porțile în 30 decembrie, după ce a fost amânat de mai multe ori din cauza pandemiei de coronavirus care încă afectează China.
La eveniment va fi prezent și producătorul local GAC Group care va prezenta un sedan electric denumit Aion Hyper GT. Pentru a mai îndulci așteptarea, chinezii tocmai au publicat o serie de schițe oficiale.
Din acestea putem observa că noul Aion Hyper GT va avea o formă aerodinamică, 4 uși (2 se vor deschide vertical), faruri LED cu design agresiv, plafon plonjat, jante supradimensionate, stopuri LED și eleron activ.
Sedanul cu zero emisii va fi construit pe arhitectura AEP 3.0 și va fi oferit cu unul sau două motoare electrice. Bateria va putea fi încărcată rapid cu puteri de până la 480 kW, potrivit zvonurilor din presa chineză.
Aceleași surse mai spun că GAC Aion Hyper GT va integra 39 de senzori ADAS, inclusiv 3 senzori LiDAR.
Când va debuta pe piața din China, sedanul electric ar urma să aibă un preț accesibil, de aproximativ 43.000 de dolari.
via Carscoops
Poate nu multă lume ştie dar China şi a mărit exporturile de maşini electrice, şi nu sunt numai Tesla şi BMW ci şi MG - marcă britanică dar deţinută integral de chinezi (precum Volvo) cu care au reuşit să spargă gheaţa şi să aibă vânzări mari.
Pentru MG succesul nu sunt maşini mai lutoase, baterii şi range mari ci... preţuri mici pentru totul mediocru.
Aici Renault face o mare greşeală că nu apasă puternic pedala pe EV şi să facă şi Dacia o parte EV, care ar avea un succes mare în Europa.
Au multe plus cu EV Megane dar cam puţin pentru un Megane. Mic, îngrămădit, încarcă lent....iar ca plus, design interior bun, exterior bun, google auto, range mediu.
Dezamăgitor.... Renault face o treabă pe jumătate.
Somn uşor băieţi