În urmă cu doar câteva zile, Kia a publicat primele teasere cu viitoarea generație Sorento. SUV-ul producătorului asiatic va fi expus în premieră în 3 martie în cadrul Salonului Auto de la Geneva.
Acum, oficialii Kia au pregătit o serie de schițe cu interiorul și exteriorul lui Sorento. Spre deosebire de actuala generație, viitorul Sorento va miza pe un design și mai masculin. În partea din față, asiaticii au integrat grila specifică mărcii (Tiger Nose), faruri cu o formă restilizată, spoilere și mai agresive și elemente aerodinamice noi. Pentru partea din spate, designerii au pregătit o aripă generoasă, stopuri cu o semnătură luminoasă nouă și elemente cromate pentru difuzorul de aer.
Interiorul viitoarei generații Kia Sorento va primi un instrumentar digital de bord "unit" de ecranul sistemului de infotainment cu un element din sticlă. Gurile de ventilație au fost și ele redesenate, în timp ce pe tunelul median își face apariția un nou selector de viteze.
Conform unor surse din Coreea de Sud, viitoarea generație Sorento va fi disponibilă și într-o versiune plug-in hybrid.
La baza acestui sistem se va afla un motor turbo de 1.6 litri pe benzină, resursele urmând să fie gestionate de o cutie automată cu șase trepte.În continuare, Sorento va fi disponibil cu motorul diesel de 2.2 litri cuplat la o cutie automată cu dublu ambreiaj și opt trepte. SUV-ul constructorului asiatic va fi disponibil în versiuni 2WD și 4WD cu cinci sau șapte locuri.
Via | Kia, Motor1
Linia laterala aminteste de Proceed, masca de Touareg, stopurile de Lincoln navigator mai vechi.
Bravo coreenilor ca au evoluat atat de mult intr-un timp relativ scurt.
Sincer sa fiu te am urat ca te tot luai de toyota, eu fiind posesor de asa ceva ..insa.. ti-am citit comentariile cu privire la asiatici , americami si europeni si m ai pus pe ganduri
Nu vreau sa renunt la toyota mea de 12 ani si care e stricata dar culmea merg cu ea asa de mult timp si vad ca inca merge...si parca asa incerca un logan sau sandero
ce parere ai despre francezi?
mersi
@Automarket, poate faceti sa se poate comenta la articolele voaste din versiunea de mobil, nu doar desktop.
Sunt sigur că va avea succes în state, arată destul de americaniș
Nu sunt urate ba chiar sunt foarte frumoase. Skoda Superb Scout a primit 4.6 stele la test-drive-ul automarket, o nota pe care abia masinile premium o primesc. Skoda Kodiaq are 4.7 m lungime, 720 l volum portbagaj, 7 sau 5 locuri configurabile, spatiu foarte mult.
Mai lasa-ne frate! Chiar exista pe lumea asta si alte masini mai bune decat skoda...
Vezi tu, mie taica-meu mi-a spus sa ascult intotdeauna ce au de zis toti in jurul meu, dar decizia la sfarsit o iau singur, pe picoarele mele, si pe directia aia merg.
Cred ca m-as simti cel mai prost sa dau un sfat cuiva in legatura cu masina care sa si-o cumpere si la urma sa nimereasca vreo ragalie. Tu stii cel mai bine ce iti trebuie tie, cati bani poti sa cheltui fara sa te stresezi prea tare samd. Poti sa ai ghinion si sa nimeresti o masina proasta de la un producator care a avut un succes nebun cu modelul respectiv. Sau un noroc chior la o masina care are o gramada de probleme la altii.
Eu tind sa trag de masina cat pot de mult sa-mi amortizez cheltuiala initiala. O masina intretinuta corect merge la fel de bine ca in prima zi. Daca iti place toiota, nici o problema. Bucura-te de ea cat poti. Cand o s-o schimbi, ia-ti ceva care sa iti placa s-o conduci, sa fie practica, si mai ales care sa ti se potriveasca tie. Citeste cat poti de mult despre modelul ala, sa stii la ce te bagi. Sunt pline forumurile de informatii.
E un canal pe youtube, "Atelierul de Detailing" si acolo chiar recent au vorbit despre Dacia Logan, Duster si un Stepway. In America de Nord nu exista din pacate nici Dacia, nici Renault, deci mi-e foarte greu sa spun ceva despre ele. Dar o sa vezi pe canalul ala, in special la Duster si la Stepway (postat chiar astazi) ca masini foarte noi (de 5000km, de 18000km) au probleme din fabrica. Ceea ce mi se pare incredibil. Acum, daca tu poti trece sau nu peste asta este iarasi optiunea ta.
Pana acum am avut 6 Mercedes-uri si dintre toate, R Class-ul a fost cel mai scump de intretinut, si singurul la care am avut probleme la motor, din motive de proiectare. A mai fost primul C Class care a ruginit ca o galeata de-a trebuit sa-l revopsesc, dar cam asta a fost tot. Cheltuieli mari n-am avut cu ele. Dar depinde ce inseamna cheltuieli mari. Aceeasi suma de bani o sa fie perceputa diferit de doi oameni diferiti.
De-aia spun, ca trebuie o documentare temeinica la masina pe care o ai in vizor, in ideea de a cumpara in deplina cunostinta de cauza. Iti spun un secret. Toate, dar absolut toate masinile au probleme. Fiecare va avea o buba care in general e foarte usor de gasit pe forumuri, pe internet. Intrebarea este daca esti dispus sa traiesti cu ideea ca intr-o zi masina ta se va defecta si va trebuie sa suporti reparatia respectiva.
Referitor la francezi, eu cred ca fac masini deosebite din punct de vedere design. Uneori sunt absolut geniali, vezi Citroen Pallas DS. La interior sunt iesiti din tipar, dar unora le place asta. Motorizarile in general sunt bune, silentioase, dar calitatea per total a masinii nu cred ca e apropiata de a nemtilor. Toate astea le spun doar din citite de pe internet, youtube, etc. Deci nimic din viata reala.
Multa bafta si sa-ti alegi masina care ti se potriveste cel mai bine.
Nu am scris la misto, te asigur. ITI multumesc pentru raspuns
Ti-am citit comentariul si pot sa ti spun ca in mare sunt de acord cu tine. Intamplator am dat in urma cu cateva zile l de atelierul de detailing(persoana l din pitesti cu dusterul) si intr-adevar e ceva de necrezut ce probleme avea masina .la numai 5000 de km.
Vad ca masinile sunt din ce in ce mai scumpe de la an la an si din ce in ce mai slabe calitativ, lucru valabil cam in toate domeniile.
Voi mai studia problema si la momentul potrivit voi lua o hotarare.Ideea e ca au trecut si peste mine ceva ani si ma gandeam sa fiu roman si sa bag banii intr-o masina ''autohtona'' exact cum spunea cel cu dusterul.
Voi vedea....
mersi inca o data si sa stii ca desi ti-0am simtit de multe ori agresivitatea in comentarii stiu foarte bine ca nu esti asa
salutare
Calitatea depinde de marca si materiale. Dacia este cea mai proasta marca de masini cu cele mai nefiabile si low-cost masini. Daca era alta marca iti garantez ca nu s-ar fi stricat masina la 5000 km.