Grupul Renault a anunțat vineri primele detalii despre o serie de schimbări majore în structura de organizare pentru anii următori.
Noul CEO Luca de Meo a pus la punct un plan prin care actuala organizare bazată pe regiuni geografice va fi înlocuită cu o organizare pe branduri. Astfel, în cadrul Grupului Renault vor exista patru unități de business: Renault, Dacia, Alpine și New Mobility.
Pentru Dacia, noua organizare va aduce o independență mai mare în cadrul Grupului Renault, iar brandul va fi gestionat de Denis Le Vot. Acesta este începând din luna februarie vice-președinte executiv al Grupului Renault și se ocupă în special de divizia de vânzări și marketing.
Schimbarea vine cu puțin timp înainte ca Dacia să înceapă o actualizare majoră a gamei de modele. Luni va fi prezentată noua generație Sandero, posibil alături de noua generație Logan, iar la începutul anului viitor va fi lansată și versiunea de serie a primului său model electric, Spring.
Brandul Renault va fi condus chiar de de Meo, în timp ce brandul Alpine îi revine lui Cyril Abiteboul, șeful echipei de Formula 1 Renault.
Divizia suplimentară New Mobility se va ocupa în special de mașini electrice, sisteme autonome și servicii de mobilitate și va fi condusă de Clotilde Delbos, CEO adjunct al Grupului.De Meo explică schimbările anunțate prin faptul că Grupul Renault trebuie să se concentreze mai mult pe profit și mai puțin pe volumul de mașini comercializate.
"Compania trebuie să-și schimbe "stilul de joc" de la volum la valoare și profitabilitate. O organizare în jurul a patru branduri puternice ne va permite să muncim într-un mod mai simplu, să ne orientăm mai mult spre piețe și clienți pentru a obține cel mai bun rezultat posibil. Acest lucru este esențial pentru revenirea Grupului", a precizat Luca de Meo.
Via Renault
Potential exista, important este sa existe si VOINTA!
MULT SUCCES DACIA!!!!
P.S. România e singura ţară din Europa care nu-şi sărbătoreşte Ziua Idependenţei.
Şi 90% dintre români habar nu au când este această zi.