Cu ocazia prezentării oficiale a noului Concept i4, BMW a prezentat în premieră un nou logo, conceput în format 2D și inspirat din logo-urile moderne utilizate inclusiv de marile companii de tehnologie.
Noul logo are o formă "plată" și este mai bine adaptat pentru epoca digitală. De altfel, producătorul german explică noul logo și prin faptul că BMW traversează o perioadă de tranziție prin care nu se mai concentrează doar pe lumea auto, ci și pe tehnologie și conectivitate.
"Noul logo pentru comunicare înseamnă deschidere și claritate. Vrem să folosim noua versiune transparentă a logo-ului pentru a invita clienții să devină o parte a lumii BMW", afirmă Jens Thiemer, vice-președinte senior pentru divizia Customer and Brand al BMW.
Deși a fost dezvăluit în premieră chiar pe Concept i4, noul logo nu va fi utilizat pe mașini, ci doar în comunicarea online și offline.
"Noul logo este un nou branding media și va fi folosit alături de actualul logo Nu va fi folosit pe mașini sau în interiorul său exteriorul dealerilor noștri.
Actualul logo va fi în continuare utilizat acolo", precizează BMW în comunicat.Via BMW
Skoda a fost primul brand care a schimbat logo-ul.