Schimbarea la faţă: viitorul Peugeot 508 se va reinventa pentru a cuceri segmentul maşinilor de familie

de Daniel Popescu
Miercuri, 11.05.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Sedanul de clasă medie Peugeot 508 va primi o nouă generaţie în 2018 care va adopta câteva schimbări "curajoase" pentru a cuceri familiile.

Lansat în 2011, Peugeot 508 şi-a propus să devină maşina preferată a famiilor, iar sedanul de clasa medie s-a vândut în anul de debut în 75.000 de unităţi.

Între timp, modelul francez a scăzut în popularitate, simultan cu scăderea cererii pentru acest segment, iar anul trecut a reuşit să obţină numai 45.000 de noi clienţi. Vânzările sunt semnificative în numai trei ţări europene, Franţa, Spania şi Belgia, motiv pentru care au existat speculaţii că Peugeot ar putea renunţa la dezvoltarea acestuia.

Maxime Picat, şeful producătorului francez, a exclus însă această opţiune, în ciuda declinului general al vânzărilor. "Vedem că acest segment pierde clienţi şi că nu este un segment la care visează clienţii, aşa că oportunităţile pentru vânzări vor scădea pas cu pas dacă rămânem pe loc. Întrebarea este dacă repetăm acelaşi design pentru sedanul de 4.8 metri", a precizat el.

Peugeot are deja câteva idei "curajoase" prin care vrea să schimbe 508, însă Picat a refuzat să dezvăluie care sunt surprizele pregătite pentru clienţi.

"Pentru a concura, ne-am putea uita la unele capabilităţii ale maşinii.

Nu ne vom asuma riscuri majore, dar putem fi curajoşi. Avem o soluţie care credem că este o surpriză plăcută, dar nu vă voi spune mai mult", a adăugat el.

Via Autocar

Comentarii (15)

  • Rahat cu perje
    Normal ca a scazut ca si vanzari in detrimentul SUV-urilor si nu numai, in general segmentul D este in scadere cel putin ca si masini noi. La noi se intampla un fenomen, se cumpara clasa D suficient de bine dar SH din pacate, si limuzina/ sedan sa fie fratica.

    Sunt tari si tari, oameni si oameni , mentalitati si mentalitati, e greu sa le scoti din cap unora Passat, Superb si Insignia, stramba din nas la 508 si Talisman (ca sa nu mai zic de C5 - chipurile e depasit si la sfarsit de generatie.

    CUM PIELEA MEA SA CUMPAR MASINA GERMANA NOUA SAU SH IAR APOI SA FIU AMENINTAT CU SANCTIUNI ECONOMICE DACA NU PRIMIM PUHOAIELE CARE SE INDREAPTA SPRE EUROPA? Auzi 250. 000 de euro amenda per persoana refuzata, dar nu ar zice si ei, luati ba cat puteti si va dam 2 000 000 de euro per persoana
    21 2
  • Se mai intreaba ca nu au vanzari ? Cand te uiti in gama de motorizari la 508 nu ofera decat un benzinar de 165CP cu cutie automata . Unde sunt restul motorizarilor pe benzina pe care le oferea varianta pre-facelift ? Evident ca lumea nu cumpara cand tot ce poti oferii este un 1.6 THP 165 CP cu cutie automata . Eu sunt unul care nu vrea cutie automata , si nici 165CP . 140 era de ajuns pt o astfel de masina. Cei 25 cai in plus nu fac decat sa creasca pretul masinii , la fel ca si cutia automata. pfffff
    11 8
  • Sunt curios ce vânzări va avea Talisman în următorii ani, dar viitorul acestor modele nu pare roz, exceptând Passat, Mondeo, poate și Mazda 6.
    11 4
  • Un sef bun la Peugeot nu ar strica.....Citroen e mult mai ok ca fratele Peugeot. Mai ales DS_urile....oricum in ziua de azi nu as cumpara nimic de la ei. De si am avut in familie un C5 break prin 2003 nou de care am fost mai mult decat multumit. Singura masina din grupul PSA care merita cumparata e Citroen C6 2.7 . Nu costa mai mult de 15 mii in stare exceptionala si se gasesc. Altceva nu merita sa iti iei. Poate un DS5....sau DS4 prima generatie...dar mai bine C6. Iar de la Peugeot 607 dar e cam depasit si nu gasesti in stare buna. Restu sunt praf !
    7 8
  • Pejo se va reinventa pentru a creste vanzarile: Pejo 508 va deveni Pejo Monde. Doar e bazat pe Mondeo, nu? Vezi liniile laterale, grila frontala, unele motorizari (diesel in special).
    1 11
  • @dan grecu
    Hai sa te băsic in fațada de ''meserias'' ambulant ! Passatul si Mondeo sunt deja masini expirate care prinde la cei limitati la cap. Modeo = Fusion care se vinde de 4 ani in Usa , iar Passat = Dieselgate adica o masina cu multe probleme atat politice dar si tehnice. Raman doar Mazda 6 si Kia Optima etalonul segmentului . Pe ce era traiesti ?
    7 12
  • @Scorpionul.iritant & agasant
    Nu mai bine te-ai duce tu in parc sa te dai in leagane ? Nu-i de tine fenomeniul auto-motors
    6 11
  • Nu sunt familiar cu masina asta dar mie din poze imi place. Nu stiu de ce, dar Peugeot, Citroen si Renault mi-au placut totdeauna. Chiar as vea sa conduc cate ceva de la fiecare.

    In afara de "PEUGEOT" scris sub capota, design e solid, classs si sobru, asa cum trebuie la clasa asta. Iar interiorul mi se pare foarte echilibrat si de bun gust. Mi-ar place tare mult sa-i vad si pe francezi prosperand, in detrimentul altor venetici.
    12 7
  • @zarnesteanu
    Tu nu esti familiar cu intreg domeniul auto. Probabil esti fara job in satul ala amarat al tau!
    2 7
  • @@Scorpionul.iritant & agasant by Madalescu cretinescu
    Eu am spus un adevar. Tu vb sa nu adormi. Mergi si da capacitatea si pe urma mai vb . Hai pa pa si joc de glezne !
    6 2
  • @Scorpionul.iritant & agasant
    Din nou una si aceeasi placa destul de penibila pentru un utilizator inregistrat. Madalescu e pasionat de masini japoneze, eu nu. In plus, in comentariul tau nu ai facut nici o referire la vreo marca de acest gen, puteai macar de aici sa-ti dai seama ca nici insusi @madalescu nu avea nimic de reprosat deodata ce nu i-ai ofensat japo. Mie da, mi-ai ofensat Citroenul C5 care-i una dintre cele mai bune din clasa , ba chiar din industrie. Nici un concurent nu are suspensie hidraulica. Asta-i primul exemplu. Mai multe nu mai zic.
    4 11
  • o sa dispara si marca asta in curand. de ce ti-ai lua un peugeot 508 de 25000euro care dupa 3 ani mai valoreaza 12000? si dupa 3 ani incep problemele. mai e si urata pe deasupra, suspensia f moale, nu poti sa iei o curba la 130 ca e o mare barca. in romania nu am mai auzit pe nimeni sa vrea citroen sau peugeot.
    4 10
  • @@Scorpionul.iritant & agasant
    Tu imi vb mie de C5 de parca eu nu stiu... cand mergeam eu in C5 tun nici Dacie nu aveai. Si ce C5....exclusive ! Daca ai fi citit cu atentie, ai fi observat ca am aparat C5 C6 ds5 si prima generatie de ds4 respectiv Peugeot 607. Dar cum chioretele de tine nu vede, sari repede sa imi spui mie ca ma iau de Citroen. Esti penibil nene !
    5 3
  • @Scorpionul.iritant & agasant
    Din nou o dai in copilarii prietene . Cliseul unui pustan cordit ''ca cand eu aveam, restul lumii......bla bla bla''' , pe bune ma faci sa cred ca nu ai ajuns nici macar la varsta pubertatii, iar principalele tale indeletniciri sunt in continuare jocurile pe calculator, si din cand in cand mai agati cate un fitil pe aici la teme auto unde nu-i de nasul tau. Ia-ti permisul si apoi mai vorbim despre ce si cine a condus mai multe masini la viata lui. Faptul ca te aflii in spatele unui monitor nu omite lipsta de imaturitate de care dai dovada mai mult ca perfect. Crezi ca toti sunt de pe alta planeta ? Crezii ca tu esti cel mai breaz ? Respecta si vei fi respectat , o sugestie pe care o inveti in cei 7 ani de educatie parinteasca.
    4 4
  • @@Scorpionul.iritant & agasant
    WOW ! Cel mai tare comentariu din istoria Automarket-ului. :)))) am ras cu lacrimi. Esti mai rau decat am crezut....daca nu esti madalescu e grav de tot pt. omenire. Exista unul mai dus cu capul ca el. Nu intelege nimic din nimic si se crede zeu cand el e serb din nastere !
    4 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru