Volkswagen a simţit nevoia unei schimbări şi a decis să modifice fontul pe care îl asociam până acum cu identitatea brandului german. Forma textului care face parte din sigla Volkswagen va fi modificată pentru a deveni ceva mai dinamică.
Noul font se numeşte simplu Volkswagen Text şi îl va înlocui pe actualul Volkswagen Utopia. Oficialii germani susţin că vor renunţa astfel la literele ”geometrice” din trecute, în favoarea unora mai dinamice, mult mai contemporane. Volkswagen merge şi mai departe cu asocierile şi susţine că noul font este inspirat de designul distinct al maşinilor sale şi că va fi asociat tuturor materialelor legate de brandul german.
Xavier Chardon, directorul de marketing Volkswagen, a declarat că noul font a fost realizat de o agenţie de publicitate denumită MetaDesign şi că va fi folosit pe atât în interiorul cât şi în exteriorul maşinilor. De asemenea, el va fi prezent pe toate broşurile VW.
sunt absolut sigur ca toata opinca mondiala va observa schimbarea revizuirii :))
....subtiiiili baietii !
Eu cred ca i-o dat un polish sa sclipeasca ca ala s-o cam tras de la soare.
Vianule, ai mare dreptate (e comica ideea ta) :))
se pare ca trendul acesta de modificari invizibile, a se vedea VW Passat, se transmite si logoului.
doar un expert in diamante ar putea face diferenta intre logoul ante- si post- 2015
difera A-ul din das, U si T din auto.
mama, ce .... sunt!
Sau regele e gol? :)
Sa gasesti in Word in loc de Arial, Calibri, etc ... VW Style =))
Sau o fi modelul nou???
Probabil vor sa mai scada consumul :)
importanta e noua platforma