Esential
730 | de cai putere dezvolta cel mai puternic camoion din istorie. |
3500 | NM este cuplul maxim dezvoltat de motorul turbodiesel V8 al lui Scania R-series 730. |
730 | de cai putere dezvolta cel mai puternic camoion din istorie. |
3500 | NM este cuplul maxim dezvoltat de motorul turbodiesel V8 al lui Scania R-series 730. |
Scania a reusit sa ii detroneze pe cei de la Volvo din pozitia constructorului celui mai puternic camion de serie din lume dupa ce a anuntat ieri lansarea oficiala a versiunii turbodiesel V8 de 730 CP a gamei R-series. Noul camion are capacitatea de a dezvolta nu mai putin de 3500 Nm, motorul montat sub capota celui mai puternic camion al lumii ridicandu-se la cerintele Euro 6.
Nu este prima data cand unitatea V8 este prezenta in gama Scania, insa aceasta este cea mai puternica versiune existenta pana astazi in linia de camioane prezentata de constructorul suedez. De altfel, camioanele Scania aduna peste jumatate din numarul de camioane de peste 600 CP vandute in lume. "Camioanele V8 Scania si-au construit o nisa proprie pe piata camioanelor lumii. Majoritatea clientilor camioanelor V8 de la Scania isi cumpara aceste modele din motive rationale. Acestia au nevoie ed performantele, de potentialul si de disponibilitatea de a-si face treaba cat mai eficient posibil", declara Henrik Henriksson, senior vicepresedinte al Scania.
Pana la lansarea noului Scania R-series 730, cel mai puternic camion din lume era Volvo FH16 700, motorul turbodiesel de 16 litri al suedezilor reusind insa sa se ridice insa la doar 700 CP si 3150 Nm.
via | Scania
- halatu , cat e halatu ?
- la ce ajuta motorul ala : ce gabarit trage , consum , autonomie, etc ...
Adica mai face si altceva decat zgomot ?
Cu ce este mai bun decat o Scania normala , un Mercedes , Volvo , MAN etc ... cam asta e ideea ????
Eu personal asta as fi vrut sa aflu.
Ozzy buna !
Ti se cer investitii de 10 mil Euro.
Te apuci de dezmembrat respectiva fabrica s-o vinzi la fier vechi.
Iei in leasing pe garantia fabricii camioane din astea de 10 mil Euro.
Cu ele duci fierul vechi (strunguri carusel, poduri rulante, etc) la Constanta si il vinzi.
Dai "rata" camatarilor si te faci ca uiti de salarii, taxe, impozite, redevente, accize.
Intre timp iti iei un Q7 alb, un X6 alb si te inscrii in partid.
Platesti judecatorul care se ocupa cu falimentul fabricii valoarea unui camion pe care-l vinzi.
Si uite asa esti afacerist de romanica si folosesti camioanele de 700CP.
Oricum era de asteptat ca MAN sau Scania sa nu stea indiferenti si sa atace Volvo. Cine are ceva cunostinte despre camioane stie ca in domeniul asta cei mai buni sunt Volvo, Scania si MAN.
Felicitari Scania!
M a inpresionat noul MAN automatic dar nici actros ul automatic nu e rau.
Baieti va spun eu ca daimler mercedes benz este ceva unic
Renume ,Calitate,siguranta,service ,,,,etc
Sa am un "magarus" si o "cobra" noua nu le as da pt nimic in lume
RO 22 ADI
?
yar intre volvo shi scania nu este chiar asa diferenta shi cred ca au aceleasi motoare doar ca sa umblat la soft
cred eu hai drum bun