Scandal în SUA: Ford acuză Chevrolet că îi atacă pick-up-urile într-o reclamă Super Bowl
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Scandal între Ford şi Chevrolet în SUA. După ce Chevrolet a difuzat ieri, în cadrul Super Bowl, o reclamă în care pick-up-ul Silverado apărea ca singura maşină care ar putea trece peste sfârşitul lumii, oficialii Ford s-au sesizat şi i-au acuzat pe rivalii de la Chevrolet că atacă fără logică pick-up-urile concurenţei. Motivul atacului este, de altfel, unul personal. În ultima scenă a clipului, unul dintre "supravieţuitorii" Apocalipsei susţine că unul dintre membrii grupului nu a reuşit să supravieţuiască pentru că "el conducea un Ford".
Conform informaţiilor oficiale venite din SUA, oficialii Ford au cerut pe cale oficială retragerea clipului Silverado, dar Chevrolet şi compania-mamă GM au refuzat să renunţe la clip. Scrisoarea, trimisă de firma de avocatură care apără interesele Ford în Statele Unite, preciza că "Ford cere, cu efect imediat, ca Chevrolet să renunţe şi să elimine orice referire fără acoperire la pick-up-urile Ford.
Cerem eliminarea permanentă a reclamei de pe site-ul oficial Chevrolet şi de pe paginile oficiale YouTube şi Facebook ale companiei. În cazul în care Chevrolet nu va lua măsurile cerute înainte de începerea Super Bowl, Ford va lua măsurile necesare şi va urma paşii normali pentru a-şi proteja reputaţia".RĂSPUNSUL IRONIC AL CELOR DE LA CHEVROLET
Chevrolet nu a întârziat să le răspundă celor de la Ford, atacând încă o dată ironic reacţia oficialilor rivali. "Spijinim în continuare mesajele transmise de reclama noastră, şi anume că Silverado este cel mai fiabil şi mai durabil pick-up mare de pe piaţă. Reclama în discuţie este un mod amuzant de a pune această afirmaţie în contextul unei eventuale Apocalipse", spune Joel Ewanick, directorul de marketing Chevrolet. Acesta nu a pierdut ocazia de a ironiza cererile celor de la Ford: "Putem să aşteptăm sfârşitul lumii şi, dacă va fi nevoie, ne vom cere scuze. Între timp, toţi cei care îşi fac griji legate de Apocalipsa prevăzută de calendarul mayaş ar trebui să-şi cumpere cât mai repede un Silverado".
FORD ŞI INTELIGENŢA
Discuţia aprinsă dintre oficialii Ford şi cei ai companiei Chevrolet vine în contextul în care Ford a preferat să nu investească deloc în acest an în reclame cu ocazia Super Bowl, compania americană fiind una dintre puţinele care nu au profitat de potenţialul de expunere enorm pe care îl are finala campionatului de fotbal american (NFL). De altfel, şeful de marketing al celor de la Ford a recunoscut că regretă lipsa de reacţie pe care a avut-o.
"Mi-aş fi dorit să fim ceva mai inteligenţi", spune Jim Farley, care susţine că un astfel de spot poate aduna ante- şi post-Super Bowl în jur de 10-15 milioane de vizualizări pe internet.Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
In sfarsit se intampla ceva rau lui Ge-Me dupa ce si-au batut joc de SAAB!
forever penibili. cum sa iasa ford in evidenta?! fara reclama. se baga in seama la altii
Ge-Me o prea cauta cu lumanarea, si cauta scandaluri!
Combo 2012, reclama asta, SAAB...
Si mai trist este ca motoarele diesel de la GM nu sunt ale lor originale ci produse de Isuzu.
Cat despre Saab ......... au supt la sanul lui GM ani multi fara sa se apuce de munca serios sa faca ceva dorit macar de muncitori lor.