Scandal în SUA: Ford acuză Chevrolet că îi atacă pick-up-urile într-o reclamă Super Bowl
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Scandal între Ford şi Chevrolet în SUA. După ce Chevrolet a difuzat ieri, în cadrul Super Bowl, o reclamă în care pick-up-ul Silverado apărea ca singura maşină care ar putea trece peste sfârşitul lumii, oficialii Ford s-au sesizat şi i-au acuzat pe rivalii de la Chevrolet că atacă fără logică pick-up-urile concurenţei. Motivul atacului este, de altfel, unul personal. În ultima scenă a clipului, unul dintre "supravieţuitorii" Apocalipsei susţine că unul dintre membrii grupului nu a reuşit să supravieţuiască pentru că "el conducea un Ford".
Conform informaţiilor oficiale venite din SUA, oficialii Ford au cerut pe cale oficială retragerea clipului Silverado, dar Chevrolet şi compania-mamă GM au refuzat să renunţe la clip. Scrisoarea, trimisă de firma de avocatură care apără interesele Ford în Statele Unite, preciza că "Ford cere, cu efect imediat, ca Chevrolet să renunţe şi să elimine orice referire fără acoperire la pick-up-urile Ford.
Cerem eliminarea permanentă a reclamei de pe site-ul oficial Chevrolet şi de pe paginile oficiale YouTube şi Facebook ale companiei. În cazul în care Chevrolet nu va lua măsurile cerute înainte de începerea Super Bowl, Ford va lua măsurile necesare şi va urma paşii normali pentru a-şi proteja reputaţia".RĂSPUNSUL IRONIC AL CELOR DE LA CHEVROLET
Chevrolet nu a întârziat să le răspundă celor de la Ford, atacând încă o dată ironic reacţia oficialilor rivali. "Spijinim în continuare mesajele transmise de reclama noastră, şi anume că Silverado este cel mai fiabil şi mai durabil pick-up mare de pe piaţă. Reclama în discuţie este un mod amuzant de a pune această afirmaţie în contextul unei eventuale Apocalipse", spune Joel Ewanick, directorul de marketing Chevrolet. Acesta nu a pierdut ocazia de a ironiza cererile celor de la Ford: "Putem să aşteptăm sfârşitul lumii şi, dacă va fi nevoie, ne vom cere scuze. Între timp, toţi cei care îşi fac griji legate de Apocalipsa prevăzută de calendarul mayaş ar trebui să-şi cumpere cât mai repede un Silverado".
FORD ŞI INTELIGENŢA
Discuţia aprinsă dintre oficialii Ford şi cei ai companiei Chevrolet vine în contextul în care Ford a preferat să nu investească deloc în acest an în reclame cu ocazia Super Bowl, compania americană fiind una dintre puţinele care nu au profitat de potenţialul de expunere enorm pe care îl are finala campionatului de fotbal american (NFL). De altfel, şeful de marketing al celor de la Ford a recunoscut că regretă lipsa de reacţie pe care a avut-o.
"Mi-aş fi dorit să fim ceva mai inteligenţi", spune Jim Farley, care susţine că un astfel de spot poate aduna ante- şi post-Super Bowl în jur de 10-15 milioane de vizualizări pe internet.Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Stellantis a fost de acord să plătească 4.2 milioane de dolari pentru a încheia o investigație din California privind emisiile excesive, a anunțat statul. (24.12)
-
Toyota va construi o fabrică în China unde se vor produce exclusiv modele electrice Lexus. (24.12)
-
Producătorul chinez de vehicule electrice Nio a anunțat planurile de a lansa noul său brand Firefly pe piețele europene în prima jumătate a anului 2025. (24.12)
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Ford schimbă șeful calității, după un an plin de rechemări în service
- Toyota a lansat primul monovolum PHEV din Japonia
- Producătorii europeni cresc prețurile mașinilor pe benzină pentru a face electricele mai atractive
- Ford recheamă în service peste 768.000 de modele diesel din întreaga lume
In sfarsit se intampla ceva rau lui Ge-Me dupa ce si-au batut joc de SAAB!
forever penibili. cum sa iasa ford in evidenta?! fara reclama. se baga in seama la altii
Ge-Me o prea cauta cu lumanarea, si cauta scandaluri!
Combo 2012, reclama asta, SAAB...
Si mai trist este ca motoarele diesel de la GM nu sunt ale lor originale ci produse de Isuzu.
Cat despre Saab ......... au supt la sanul lui GM ani multi fara sa se apuce de munca serios sa faca ceva dorit macar de muncitori lor.