Scăderi pe linie pe pieţele auto vest-europene
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
În ţările vest-europene luna iulie a venit cu o scădere importantă a vânzărilor de pe piaţa auto în comparaţie cu situaţia de anul trecut. Această diminuare se datorează în mare parte opririi programului de înoire al parcurilor auto cât şi introducerea unor măsuri de austeritate venite din partea guvernelor.
Spania
În Spania, vânzările au fost de 82.167 de unităţi, cu 24 de procente mai puţin faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Asociaţia Spaniolă a Constructorilor de Automobile şi Camioane (ANFAC) a atras atenţia asupra faptului că cea de-a doua jumătate a lui 2010 va fi şi mai grea din cauza creşterii TVA-ului şi a opririi programului de înoire al parcului auto. Aceştia previzionează o scădere a vânzărilor cu 30 de procente.
Franţa
În luna iulie, sectorul auto din Franţa a înregistrat o scădere de 12,9 procente. Principala cauză care a determinat acest regres al pieţei auto din Hexagon o reprezintă reducerea primei oferite de stat de la 700 la 500 de euro. Patrick Pelata, directorul departamentului operational Renault, a declarat că se aşteaptă la o scădere mare a vânzărilor pe piaţa auto din Europa în luna iulie.
Alianţa Peugeot-Citroen are aceeaşi părere în ceea ce priveşte vânzările din cea de-a doua jumătate a lui 2010.Germania
În luna iulie în Germania s-au înmatriculat 237.428 de maşini, cu 30.2 procente mai puţin în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut. La începutul lui 2010 vânzările se situau la un nivel bun datorită primelor oferite de Guvernul german, însă odată cu încetare ajutoarelor din partea statului înmatriculările de maşini noi au intrat în declin.
Italia
În Italia, vânzările au fost de 152.752 de vehicule, cu 25.9% mai puţin decât în aceeaşi perioadă a lui 2009. "Trebuie să ne uităm pe cifrele din 1995 ca să observăm un nivel atât de mic al înmatriculărilor. Rezultatul din iulie confirmă temerile din ultimele luni. Încetarea programului de înoire al parcului auto şi condiţiile economice dificile au dus la această scădere", a declarat Eugenio Razelli, directorul Asociaţiei Constructorilor Italieni.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia Sandero continuă să-și păstreze poziția de lider al vânzărilor europene după ultimele 10 luni. Vânzările modelului românesc au crescut cu aproape 15% în 2024. (21.11)
-
Volvo a anunțat oficial că a vândut 30% din acțiunile deținute în marca Lynk & Co către chinezii de la Zeekr. Acțiunile au fost vândute pentru o sumă de peste 700 milioane de euro. (16.11)
-
Audi a anunțat noile rezultate financiare pentru al treilea trimestru din 2024. Rezultatele arată că profiturile grupului s-au prăbușit cu 91% în această perioadă, ca urmare a deciziei de a închide fabrica de la Bruxelles. (07.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Anul acesta si acest sprijin platiti de obicei de state de la buget se diminueaza si va disparea, adica ne intoarce in capitalism si in piata libera; va rezista sistemul sau socialismul asta in care piata e necesar a fi sustinuta extern nu prin echilibrul cererii si ofertei se va dovedi inevitabil?