Şase concepte "nebune" înscrise în concursul de design de la Los Angeles

De Sebastian Toma
Publicat Joi, 03.11.2011
Şase constructori au desenat câte un concept pentru concursul anual de design de la Los Angeles. Câştigătorul va fi anunţat în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles.

Cea de-a opta ediţie a concursului de design de la Salonul Auto de la Los Angeles şi-a prezentat competitorii. Honda, Subaru, Smart, Mercedes-Benz, Hyundai şi Maybach au creat câte un concept pentru tema acestui an: ”Hollywood's Hottes New Movie Car”. Mai precis, juriul caută un autovehicul pe care să-l folosească în următoarele animaţii de la Hollywood, iar constructorii vor beneficia de promovarea aferentă prin apariţia în peliculă. În plus, designerii au ocazia să dea frâu liber inspiraţiei, fără teama că vor trebui să redeseneze anumite porţiuni pentru a pregăti modelul pentru producţia de serie.

Cele şase concepte se numesc: Subaru Horizon; Mercedes-Benz Silver Arrow; Maybach Berline; Smart 341 Parkour; Hyundai Stratus Sprinter MPV şi Honda IH. Fiecare concept are trăsăturile sale speciale, care îi conferă o alură SF. Spre exemplu, conceptul desenat de Mercedes-Benz are trăsături retro, amintind de celebrele "săgeţi argintii", dar prezintă un aspect futurist, în timp ce colegii de concern de la Maybach au realizat o reinterpretare a Trăsurii Berline, inspirată şi din basmul Cenuşăresei.

Respectivul concept este alimentat cu hidrogen şi este bazat pe platforma lui GL, spun cei de la Maybach. Între timp, mezinul concernului Daimler, Smart, a realizat un concept care se poate căţăra pe zidurile clădirilor şi are roţi retractabile. Modelul are un plafon special, ce îi conferă vizibilitate fără compromisuri.

Cei de la Hyundai au fost mai pragmatici decât nemţii si au construit un monovolum cu abilităţi off-road. Modelul are o gardă la sol ridicată, poate fi invizibil şi poate fi utilizat alături de o navă – DB Alant, desenată tot de cei de la Hyundai. Subaru a creat un concept care oferă patru locuri şi îşi apără ocupanţii de orice forţă a naturii care îi stă în cale. Honda are, de departe, cel mai trăznit concept. Acronimul IH provine de la Intelligent Horse şi combină caracterul şi simplitatea unui cal cu cele mai noi inovaţii în materii de structură, siguranţă şi tehnologie. Rezultatul final seamănă destul de mult cu un Ariel Atom.

Via | Autocar

Comentarii (1)

  • tomita
    relativ slabutz
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru