Franța este de departe cea mai importantă piață pentru Dacia, iar anul trecut vânzările au crescut cu peste 13%, la 110.000 de unități. Prima lună a noului an a adus noi performanțe majore pentru cel mai popular model al mărcii, Dacia Sandero, care a fost pe primul loc în vânzările adresate persoanelor fizice.
Astfel, Sandero a acaparat 5.7% din piața destinată persoanelor fizice, reușind să depășească modele precum Citroen C3 (5%) și Peugeot 208 (4.8%). În schimb, Renault Clio, care are o cotă de piață de 4.7% în rândul persoanelor fizice, ocupă prima poziție în clasamentul general, ca urmare a preferinței pentru acest model din partea persoanelor juridice.
În acest clasament general, care ia în calcul atât vânzările adresate persoanelor fizice, cât și cele pentru persoane juridice, Dacia ocupă locul 4 cu vânzări de 8.653 de unități și o cotă de piață de peste 10%. Rezultatul este unul așteptat în condițiile în care 88% din vânzările înregistrate de Dacia în luna ianuarie s-au adresat persoanelor fizice.Comparativ cu prima lună a anului trecut, vânzările totale înregistrate de Dacia pe piața franceză au înregistrat o scădere nesemnificativă de numai două unități.
Practic, la nivelul pieței, Dacia a înregistrat o stagnare, deși vânzările totale de mașini noi în Franța au crescut cu 10.6%, de la 138.400 la 153.055 de unități.Via Autoactu
Pe de altă parte, în mioristan, Dacia se retrage din APIA
http://www.mediafax.ro/economic/automobile-dacia-si-renault-commercial-roumanie-se-retrag-din-apia-16148566