Salonul Auto de la Paris şi-a închis oficial porţile, după o ediţie 2014 de succes. Bilanţul organizatorilor anunţă încă o dată un record de vizitatori şi păstrarea titlului de cel mai popular eveniment auto din lume.
Dacă în 2012, pragul Salonului de la Paris era călcat de un număr total de 1.231.416 oameni, anul acesta evenimentul a atras un număr apropiat, mai exact 1.253.513. Creşterea, deşi minoră, a fost suficientă pentru a face din salonul francez cel mai vizitat din lume.
Cele peste 100 de premiere europene sau mondiale, precum şi numărul mare de comenzi înregistrate, au făcut din evenimentul parizian o experienţă profitabilă pentru constructorii de automobile.
electrice fiind foarte populară. Potrivit organizatorilor, 10.000 de persoane au testat în cadrul salonului un automobil cu zero emisii, în creştere cu 20% comparativ cu 2012.
În plus, salonul a continuat să promoveze soluţiile de propulsie alternative, hala destinată vehiculelorSalonul a adus în Paris şi un număr impresionant de jurnalişti acreditaţi, din 103 ţări. Au fost 10.000 de reprezentanţi ai presei, cu 2000 mai puţin decât în 2012. Au fost consemnate sute de ore de transmisii TV, peste 8.2 milioane de vizualizări pe site-ul dedicat şi un număr record de fani pe reţelele de socializare.
Automarket a dedicat o secţiune specială tuturor premierelor din cadrul Salonului Auto de la Paris, actualizată constant cu informaţii pe toată durata evenimentului.
Comentarii (2)