Comentarii (15)

  • navalesc chinezii
    o cam pune de mamaliga dacia daca vin astia,atunci sa-i vedem daca se mai bat cu caramida in piept ca vand cel mai mult
    17 49
  • Bravo GB + China
    Masina arata onorabil la fel ca performantele.Daca va fi fabricata in UK are mari sanse la pretul de 8000 Euro.
    10 21
  • @flavius
    La cat sunt costurile actuale cu forta de munca in UK, slabe sperante sa se produca acolo un model low-cost.
    21 2
  • 8000Eu in europa ...ce gluma "buna"
    daca va fi fabricata in UK va sari de 8.000 -9.000.

    calitatea interioarelor se bate de la egal la egal cu cele ale loganului. Dar probabil ca astea sunt pentru piata chineza.
    11 4
  • adn opel
    PT JYMYLICA
    Stimate domn,crezi ca DACIA sta cu ochii in soare?Oare de ce se gandesc la versiunea 2 de LOGAN..DE PLACERE....si apoi sunt 2 natii tip vulpe...francezi plus romani...eu zic ca rup gura targului cu LOGAN B,si o sa faca masina net superioara acestui cotet banal......furat de peste tot...doar ai vazut ca mamaliga explodeaza si acum are si parfum de PARIS......SA AUZIM DE BINE SI SA NE BUCURAM CA DACIA DA DE PAPA IN TARA ASTA VAI DE EA.....AZI MAINE MANCAM PAIE.
    25 3
  • MG
    Foarte dragut interiorul.
    7 0
  • Semtex
    mda...
    70.000 de yuani , adica 8.028 de euro daca lasam deoparte TVA-ul chinezilor si-l punem pe al nostru de 24%... de motorizari, cine le face, de unde provin, nici vorba, in schimb vad ca se lauda dotari de te doare mintea... tipic chinezesc as zice... la geely iti dadea piele de troleu si functie "follow me home" evidenta doar la epuizarea bateriei... iar usile se inchideau ca la Dacia 1310... dar aveau oglinzi cu semnalizatoare tip LED ! :))
    Oricum, Dacia nu sta pe loc. Pana ies ei pe piata vom avea facelift la Sandero in 2012. Dacia le face viata grea prin faptul ca ofera fiabilitate, robustete si siguranta mai buna... ca sa nu mai vbim de reteaua service, care la chinezi este inexistenta...
    32 5
  • e oribila
    masinutza asta de la MG nu e nici pe departe de calibrul Dacia.
    parca e un chevrolet spark mai alungit.
    e groaznica
    12 9
  • China
    Fata si interiorul destul de reusite, dar linia laterala lasa de dorit
    8 3
  • Opinie
    E interesant acest model. Interiorul e usor peste cel al unui Logan sau Sandero. Cum spunea si altcineva mai sus profilul e partea modesta a masinii. Ca sa concureze si la pret modelele Daciei va fi nevoie de o tara cu un pret scazut al fortei de munca. De ce nu ar fi aceasta tot Romania?
    2 2
  • Nu sunt fan al chinezariilor, chiar nu sunt...dimpotriva....dar adevarul este ca nu arata ca tipica chinezarie de masina pe care o stim cu totii. mi se pare ca arata chiar simpatic :) imi place...desi fiind produsa in china nu stiu cum va fi calitatea...dar asta e alt capitol...
    2 0
  • Dacia
    Chinezaria asta este mult peste Dacia la calitatea plasticelor si finisajelor in general, plus ca arata mult mai bine, daca stau sa ma gandesc bine miroase a calitate la interior si fata de anumite modele Renault .

    Bravo , concurenta este mereu binevenita, uite ca se poate la pret de Dacie sa primest mai mult.
    1 6
  • @razvanis
    cat de tampit sa fii sa vorbesti de calitatea plasticelor si finisajelor la o masina pe care ai vazut-o doar in poze? a prostie nu-ti miroase?
    6 0
  • @razvanis
    tu parca esti fan skoda... cand o face skoda un concurent adevarat pt Dacia, atunci sa vbesti
    3 0
  • @razvanis
    "...tehnologia şi designul masinilor chinezesti nu sunt nici ele impresionante. O altă problemă este legată de standardele de siguranţă la care sunt construite aceste automobile. Mai precis, un consultant care a preferat să rămână anonim a declarat că unul dintre modelele BYD este atât de prost construit încât îi cad portierele dacă sunt trântite prea tare.

    În plus, chinezii ar putea avea o problemă cu legile internaţionale de copyright în ceea ce priveşte originalitatea design-urilor auto. Nu vorbim aici doar de design interior sau exterior, ci şi de piesele utilzate de aceste automobile. Mai precis, unii constructori de automobile au declarat pentru Reuters că acestia cumpără o cantitate mică de componente de la furnizori respectabili, pe care le copiază şi le reasamblează cu MATERIALE INFERIOARE pentru a le folosi pe modelele proprii."

    Articolul se gaseste pe Automarket.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru