SAIC prezintă noul MG3, un viitor rival chinezesc pentru Sandero
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cunoscuta marcă britanică MG, cumpărată în 2007 de chinezii de la SAIC şi considerată de mulţi moartă după această mişcare, revine în actualitate în forţă cu ajutorul noului model de segment mic MG3. Acesta va debuta în China în luna martie, producătorul anunţând însă că vizează lansarea sa europeană în primăvara anului 2012, principalul rival de piaţă urmând să fie Dacia Sandero.
Noul MG3 este derivat din conceptul MG Zero, creat de designerii europeni ai mărcii britanice. Modelul prezintă, de altfel, forme şi proporţii interesante, europene, fără prea multă legătură cu liniile caracteristice modelelor din China. Interiorul lui MG3 este unul foarte raţional, comenzile de pe bord fiind simple şi deductive.
Modelul - apropiat ca dimensiuni de segment B standard european (Sandero, Clio, Fiesta, Polo) - are sub capotă un motor pe benzină de 1.5 litri care produce 110 CP şi 135 Nm şi este cuplat la o cutie manuală cu cinci trepte sau la una automată cu patru rapoarte. Conform chinezilor de la SAIC, noul MG3 va disăpune ulterior atât de un motor entry-level mai mic (1.3 68 CP), cât şi de unul mult mai puternic (1.5 Turbo de 158 CP).
Preţul lui MG3 în China va fi de 70.000 de yuani (echivalentul a aproximativ 7800 de euro), echiparea de serie urmând să cuprindă, printre altele, jante de 16 inch din aliaj, senzori de parcare, oglinzi electrice rabatabile, cruise control, geamuri electrice, închidere centralizată şi un sistem audio care poate citi MP3 şi la care poate fi conectat un USB sau un iPod.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Lexus a lansat o ediție specială pentru modelul de clasă medie IS. Noua ediție specială se numește F Sport Black IV și primește accente negre și jante speciale BBS. (24.01)
-
Cu ocazia Bharat Mobility Expo, MG a lansat modelul Majestor în India. Este vorba despre un SUV, de mari dimensiuni, poziționat în vârful portofoliului de modele destinate acestei piețe. (20.01)
-
Mercedes-Benz pregătește revenirea pe piață a Clasei S Coupe. Noul model poate fi văzut deja într-o serie de imagini patent, iar acesta ar urma să fie produs în serie limitată. (20.01)
- Toyota este cel mai valoros brand auto. Mercedes-Benz și Grupul Hyundai, pe podium
- Primele imagini neoficiale cu Mercedes-Benz Clasa S Coupe
- Puterea ursului
- Fiat a rămas vedeta Stellantis și în 2024: cea mai vândută marcă din portofoliu
- Ce debutează prin alte părți: MG Majestor este un SUV, cu o lungime de 5 metri, pentru India
calitatea interioarelor se bate de la egal la egal cu cele ale loganului. Dar probabil ca astea sunt pentru piata chineza.
Oricum, Dacia nu sta pe loc. Pana ies ei pe piata vom avea facelift la Sandero in 2012. Dacia le face viata grea prin faptul ca ofera fiabilitate, robustete si siguranta mai buna... ca sa nu mai vbim de reteaua service, care la chinezi este inexistenta...
parca e un chevrolet spark mai alungit.
e groaznica
Bravo , concurenta este mereu binevenita, uite ca se poate la pret de Dacie sa primest mai mult.
În plus, chinezii ar putea avea o problemă cu legile internaţionale de copyright în ceea ce priveşte originalitatea design-urilor auto. Nu vorbim aici doar de design interior sau exterior, ci şi de piesele utilzate de aceste automobile. Mai precis, unii constructori de automobile au declarat pentru Reuters că acestia cumpără o cantitate mică de componente de la furnizori respectabili, pe care le copiază şi le reasamblează cu MATERIALE INFERIOARE pentru a le folosi pe modelele proprii."
Articolul se gaseste pe Automarket.