Saab transmite pe internet procesul de asamblare

De Sebastian Toma
Publicat Vineri, 15.10.2010
Clienţii Saab pot urmări la cerere procesul de asamblare al vehiculului pe care l-au comandat. Serviciul va fi funcţional din 2011.

Clienţii Saab vor avea posibilitatea de a-şi urmări viitoarea maşină în timpul procesului de asamblare. Oficialii Saab au anunţat că acest serviciu va fi oferit din 2011 şi face parte din noua ofensivă de a îmbunătăţi experienţa clientului în cadrul mărcii Saab. Pe lângă posibilitatea urmăririi prin internet a asamblării modelului pe care l-au cumpărat, clienţii Saab vor avea posibilitatea să vină la fabrica din Trollhattan pentru a-şi ridica singuri maşina de la porţile fabricii.

Sistemul de supraveghere a asamblării difuzează imagini în direct pe internet, iar proprietarul este notificat prin SMS la fiecare moment important al producţiei. Astfel, fie că automobilul tocmai şi-a primit motorul şi cutia de viteze, sau că interiorul a fost instalat, clientul va fi informat de noutăţile legate de automobilul său. Noii proprietari ai mărcii Saab au creat aceste servicii pentru a rivaliza cu producătorii germani de automobile, care le oferă clienţilor o experienţă specială în cazul modelelor personalizate, acestea putând fi ridicate direct de la fabrică.

Cei de la Spyker Cars vor să transforme marca Saab în ceva mai mult decât un simplu producător de automobile premium.

Pe viitor, programul de personalizare al mărcii se va extinde dramatic, clienţii urmând să aibă posibilitatea de a alege numeroase elemente ale maşinii după bunul plac. Desigur, toate aceste componente vor veni cu un preţ, iar profitabilitatea mărcii şi popularitatea acesteia ar putea să crească în urmă măsurilor de personalizare.

Via | Autoblog.it 

Comentarii (5)

  • Dupa parteneriatul cu BMW, SAAB este pe calea cea buna.
    9 3
  • Foarte buna ideea!
    Ma bucur pt. Saab, sunt masini cu un background istoric care merita o felie mare din piata premium.
    Succes! :)
    10 1
  • saab 9-5 asta nou, este o masina superba , mai ales in interior.
    6 1
  • comparativ cu masinile germane , sunt scumpe si au consum mare , de aceea au avut probleme
    4 3
  • prudentul
    foarte interesant
    Aşadar, "proprietarul este notificat prin SMS la fiecare moment important al producţiei".

    Super! La 3 dimineaţa, cei din schimbul de noapte montează motorul. Repede, SMS - "am montat motorul dv.". Te culci la loc, la 3 şi 15 alt SMS - "am montat şi direcţia faţă". Te culci, la 3 jumate sună telefonul din nou - SMS - "am montat roţile", etc.

    Apoi, nu reuşesc să pricep de ce ridicarea maşinii direct de la fabrică este aşa un serviciu premium. Deci, în loc să stau iarna asta la căldura şemineului şi să-mi vină maşina pe platformă până-n curtea vilei trebuie ca eu să călătoresc la mama naibii în Suedia, să stau la hoteluri scumpe şi s-o conduc înapoi pe zăpadă mii de kilometri.

    Chiar dacă asta nu e obligatorie (ar fi şi culmea), nu văd nimic premium aici. Să instalezi camere video şi să transmiţi asamblarea pe net e ceva banal. Să pui clientul să traverseze juma' de Europă până la tine la fabrică e culmea nesimţirii. Şi berea Tuborg e premium, dar o iau de la chioşc sau supermarket, nu mă duc până-n Danemarca după ea.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru