- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
General
Ultimele stiri din General
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, conducerea Grupului Volkswagen ia în calcul să renunțe la ideea de a închide câteva dintre fabricile sale din Germania. În prezent, grupul german poartă mai multe negocieri cu sindicatul muncitorilor. (13.12)
-
Asociația Constructorilor Europeni de Automobile va avea un nou președinte începând din 2025. Noul președinte al asociației va fi Ola Kallenius, actualul CEO Mercedes-Benz. (11.12)
-
Partidul Popular European, cea mai mare grupare politică din cadrul Uniunii Europene, dorește să modifice acordul de interzicere a vânzărilor de mașini noi cu motoare termice din 2035. PPE vrea să permită vânzarea de mașini noi cu motoare termice și după 2035. (11.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Saab îşi vinde maşinile din propriul muzeu pentru a face rost de bani
Trebuia sa le pastreze ca un simbol a ceea ce a fost, daca nu va mai exista.
Procesul de îngropare a trabantului suedez totuși are loc :).
Tu ai o fabrica de linguri si un muzeu cu linguri create de tine, dar intri in faliment cu datorii imense catre furnizorii tai. Executorul trebuie sa recupereze cat mai mult din bunurile detinute de compania ta si sa plateasca acei furnizori. Crezi ca ar pastra muzeul de linguri? Iti spun eu ca e in stare sa vanda si balustrada de la scarile spre birou daca nu gaseste un cumparator pentru pachetul intreg.
Ar putea sa existe multi iubitori de linguri produse de tine care sa doreasca muzeul, dar nu suficienti incat sa supravietuiasca compania.
Automobil SAAB (VW, MERCEDES, FIAT, BMW etc) = lingura = produs oarecare.
Asta general vorbind. Ca ar fi un muzeu al motorsportului, al conceptelor... etc (al lingurilor care au revolutionat mancatul), ar fi altceva.
Economia de piata nu este inventia mea, este inventia americanilor care credeau ca aceasta economie de piata este in favoarea lor, fara sa-si dea seama ca de fapt aceasta economie este si sfarsitul lor ca natie (din pct de vedere economic evident). Ca dovada SUA este inglobata in datorii, iar China incepe sa fie plictisica ca trebuie sa le plateasca datoria externa... unei natii care nu-si da seama ca se scufunda din cauza prostiei pe care o dovedesc in orice fac. Timpul masinilor care costa mult si se produc scump, chiar daca sunt masini bune a trecut deja. De fapt timpul masinilor incepe sa treaca. S-au descoperit alte mijloace alternative de transport, exista trenurile (de cateva ori mai ieftine), in orase, transportul in comun castiga teren, ma gandesc ca vor mai asista si la alte decaderi de renume in industria auto, SAAB si altii sunt doar un inceput timid.
Nu-i bai, nu mai este asa de interesant sa conduci cand exista trenuri care se deplaseaza cu viteze de peste 500km/h, cand exista avioane si mai ales transportul in comun.
Cat despre datorii... ce sa le faci. Baietii aia care au condus SAAB inspre prapastie... nu stiau sa-si faca treaba. Nu poti sa-i omori (desi ar merita), nu poti sa-i pui sa plateasca datoriile (nu au de unde) asa ca cineva sau ceva trebuie sa suporte consecintele. Vezi tu in viata cand faci ceva... exista intotdeauna consecinte. Fie ele bune sau rele... exista. Mi-as dori sa existe o lume in care orice fac eu (bine sau rau) sa nu aiba consecinte... dar se pare ca nu exista. SAAB plateste un pret mare pentru actiunile unor incapabili, dar se numeste consecinte si nu neaparat datorii. SAAB plateste cu munca irosita a muncitorilor ei, cu traditia si cu exponatele din acel muzeu (o parte din istoria SAAB de fapt) "reusitele" unor incapabili. Un pret scump, dar un pret pe care trebuie sa-l plateasca, asa cum si noi, civilizatia umana platim destul de scump greselile rasei umane. Printre aceste greseli as aminti poluarea (in multe variante si miresme, una mai de rahat ca alta), defrisarile, diferite rase de animale care au disparut, stratul de ozon este pe duca, americanii sunt prosti si ne duc catre dispartiei, economia de consum care duce catre consumarea tuturor resurselor de pe Terra si evident catre colaps si asa mai departe.
Totusi fiecare dintre noi cred ca nu este interesat de aceste probleme, pariez ca nimanui nu-i pasa de prostiile astea de mai sus, ci este interesat doar de binele lui. Chiar daca privim in ochii copiilor nostri, si vedem un sfarsit tragic al rasei umane, dupa vreo 10k de ani ce civilizatie (un pumn de praf la nivel cosmic), ramanem cu impresia ca cineva ne va ajuta si ne va salva doar pentru ca esecurile de care ne bucuram in fiecare zi, credem ca sunt niste reusite.
Personal ti-as recomanda sa te gandesti mai mult la ce se va intampla cu tine si cu viata ta, pentru ca daca ai afla ca trebuie sa omori toata populatia de pe Terra pentru ati salva viata tie, eu personal cred ca ai face-o. Iar asta spune totul despre rasa umana.
Au un design urat... nu imi plac deloc, insa ii respect deoarece sunt alte persoane care le place aceasta marca, si acele masini sunt un simbol pentru brandul respectiv, asa cum AUDI V8 este pentru mine un simbol AUDI, si la altii nu le place... insa va respect pentru gusturile voastre.
Chiar nu imi place SAAB. Poate 9-3-ul modeul dinainte de ultimul facelift (ala cu faruri dreptunghiulare), si noul 9-5, in rest...
P.S. Iar din randul celor salvate ..te poti trezi ca sub respectiva caroserie sa gasesti piese de la o masina de serie mult mai banala , ce face pare din grupul ce a salvat marca prestigioasa , politica platformelor comune extinse si la brandurile cu pretentii .
Om trai si-om vedea. Nu s-a sfarsit aici :)