Saab inventeaza saptamana de munca de doua zile

De Mircea Meșter
Publicat Joi, 19.03.2009
Din cauza scaderii vertiginoase a comenzilor, angajatii Saab ai uzinei Trollhattan se vor prezenta la munca in doar doua zile ale saptamanii.

Conducerea Saab a anuntat ca o productie de 100 de masini pe saptamana este indeajuns pentru a satisface nevoile actuale ale pietei. In aceste conditii, angajatii celei mai importante uzine Saab din lume, cea din Trollhattan, vor fi nevoiti sa vina la munca doar doua zile pe saptamana, in fiecare dintre acestea urmand sa fie asamblate cate 50 de masini.

Miscarea face parte din strategia Saab pentru urmatorii ani, in conditiile in care piata a scazut vertiginos iar problemele financiare ale companiei renegate de catre GM se acutizeaza. Intre timp, compania suedeza cauta cu disperare un cumparator pentru a scapa de perioada grea prin care trece industria auto in aceste momente.

via | Reuters (inreg)

Comentarii (4)

  • Opinie
    Nasoala solutie, dar economia de piata adevarata genereaza si astfel de solutii. Eu sper sa vina cineva cu o solutie salvatoare pentru SAAB.
    0 0
  • nu se face primavara cu o singura floare
    salvarea SAAB vine de la resuscitarea economiei mondiale.
    0 0
  • Gabriel
    Nasol moment ..
    Criza asta este un moment foarte dificil pentru cine nu este un producator generalist si care are in portofoliu modele scumpe . In plus cred ca exista si marele pericol ca multe marci de renume sa cada acum in mainile producatorilor chinezi , avizi dupa nume de rezonanta ca sa isi faca intrarea pe piata . Insa la cultura auto din china , nu poate garanta nimeni ca cine a plagiat pana la proportii de 100% ( aspectul exterior ) o sa cumpere o asemenea marca si o sa zica .." Da , o sa facem masini in spiritiul acesui brand " , ma ia groaza la gandul unui Volvo ..Saab, cu un aspect de chinezarie ...
    0 0
  • Gabriel...pleeese
    cu ultima fraza ai dat cu paru'n balta sau cu mucii'n fasole. Pacat. Chinezii gandesc simplu.Cumpara ieftin acum si vand mai tarziu scump. In cativa ani dupa criza, cresterea economica inseamna cheltuieli facute pe lux adica pe marca.E atat de simplu. Foarte posibil sa incerce sa produca in China daca nu tot macar anumite componente. DAR ACEST LUCRU SE INTAMPLA DEJA! Cultura auto nu are de a face cu capacitatea de a produce si de a controla calitatea. Industria IT iti zice ceva? Pe de alta parte trebuie sa fii de-a dreptul CRETIN sa cumperi o marca de prestigiu sa o vinzi ca atare dar sa te zgarcesti exact la ce este mai important: calitatea. Stii, chinezii nu sunt prosti (comunisti sunt) dar sunt comercianti inca inainte de se construi in Europa primele colibe din stuf. So, piticaniile astea cu ochii mijiti stiu ca nu vor putea vinde scump daca fac rabat la calitate pentru ca nici europeanu nu o va face.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru