Saab este urmărit de ghinion: producţia, oprită din nou la Trollhattan
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
La numai două săptămâni de la reluarea producţiei, uzina Saab pare urmărită de ghinion. Producţia a fost din nou sistată, de această dată din cauza unor probleme de furnizare a materialelor necesare. Un purtător de cuvânt al suedezilor a declarat că este greu de anticipat o dată la care producţia poate fi reluată complet, deşi în această dimineaţă linia de asamblare a funcţionat la un nivel minim.
Saab anunţase în urmă cu două săptămâni, cu mare fast, reluarea producţie, după injecţia de capital venită din partea noului partener chinez Pang Da. Asiaticii au dat o mână de ajutor suedezilor la momentul oportun, scandinavii reuşind astfel să îşi achite datoriile faţă de furnizori. Pang Da încă aşteaptă aprobarea autorităţilor chineze pentru preluarea unui pachet de acţiuni în cadrul Saab. Această mutare ar urma să asigure viitorul companiei suedeze.
Victor Muller, preşedintele executiv Saab şi Spyker, a declarat că "oprirea producţiei, consemnată ieri, poate fi pusă pe seama lipsei unor materii prime.
Mai mulţi furnizori nu au produs componente de-a lungul celor două luni critice prin care a trecut Saab. Lipsa componentelor afectează deci producţia. Ne aşteptam la astfel de situaţii", a susţinut Muller.via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ovalul Albastru a fost nevoit să emită o rechemare pentru mai mult de 240.000 de modele SUV Ford și Lincoln. Problema ar avea legătură cu centurile de siguranță. (22.02)
-
Maserati a folosit Concursul Internațional de Eleganță St. Moritz pentru a prezenta o versiune entry-level a modelului GranCabrio, precum și un model unicat bazat pe GranCabrio Trofeo. Acesta din urmă, cunoscut sub numele de ICE, a fost creat prin programul de personalizare Maserati Fuoriserie. (22.02)
-
În încercarea de a reduce costurile suplimentare, Mercedes-Benz a anunțat că va introduce mai multe modele termice decât electrice în viitorul apropiat. (21.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
Si inca vor preturi de Mercedes, pe un SAAB :)
poate vor sa ne transmita ceva... sa fie cuvantul FALIMENT ?
@ScorpyonVAG: Tu dupa ce-ai sarit din Q5 in Golf 5, apoi in Logan, cred ca esti ultima persoana care poate emite pareri vis-a-vis de Saab. Sper ca te-ai prins ca nu ti-a crezut nimeni mica istorisire cu masinile, nu?
Nu ai cum sa fii fericit ca o societate care ofera de munca la mii, poate zeci de mii de oameni o duce prost. Defapt stai, esti roman.
Cum de s-a "permis" ca Romania sa ajunga sa fie suprapopulata de ignoranti? :(
LauCalin, nu mai are rost sa-i injuri, mai bine ai redirectiona injuraturile contra guvernului suedez si Bancii Europene pentru Investitii pentru modul in care inteleg ei sa-si indeplineasca serviciul... :)
Continu avea 2 masini. Golful 5 , avea motorizare de 1.400cmc3, iar in ultimul timp a avut Q5, si Golf 4 1.6, dar a vandut Golful, si a ramas cu Q5, iar acuma, a vandut si Q5-ul, caci a investit banii intr-o afacere profitabila, iar acuma are Logan 1.2 ! Daca iti este ciuda, asta e. Nu trebuie sa te manifesti in exterior, pastreaza pentru tine, Saaburile, la care nu gasesti piese, si au pret de Mercedes si BMW :P
Referitor la SAAB, daca am inteles bine, au pornit productia fara sa fi terminat negocierile cu TOTI furnizorii, asa ca au ramas cateva probleme cu anumiti furnizori din strainatate. Tare as vrea sa stiu daca acei furnizori vor lucra si pentru urmasul lui 9-3. Ar fi frumos daca SAAB ar reusi sa duca la bun sfarsit planul de a lucra aproape exclusiv cu furnizori din Suedia, imi aminteste cu drag de vechile etichete de pe 99 sau 900 care aveau textul "Made in Sweden by Trolls" :)
Liniste la SAAB nu va fi pana nu vom vedea la dealeri urmasul lui 9-3 pe de o parte, iar pe de cealalta parte finantarile pe termen lung. Era clar de la inceput ca vor fi in agonie pana atunci, pentru ca au avut prea multe probleme e rezolvat in prea putin timp. Personal nu ma gandesc la un eventual sfarsit al acestei firme, singurele clipe in care increderea mi-a fost pusa un pic la incercare au fost atunci, cand GM i-a refuzat initial pe Spyker iar SAAB era in lichidare. Totusi mi-e dor de liniste de la Trollhättan... :)
Din pacate/fericire, Saab e prins intr-o postura paradoxala. Trebuie sa caute fonduri in china ca sa ramana suedez. Daca e sa ne luam dupa experienta Volvo, atunci numai lucruri bune ne asteapta. Sa speram.
Oricum, e clar ca cineva la Trolhattan nu-si face treaba, altfel n-ar fi existat situatii de genul.