Saab discută cu trei constructori pentru dezvoltarea viitorului 9-2
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Victor Muller, şeful mărcii Saab şi deţinătorul Spyker Cars, poartă discuţii cu trei producători de automobile în vederea partajării de tehnologie pentru dezvoltarea viitorului 9-2. Pe lângă renaşterea modelului Saab din anii 1950’, Victor Muller doreşte să realizeze şi alte modele în baza viitoarei colaborări. Unele voci anunţă o potenţială colaborare cu BMW pentru programul 9-2.
Spyker, deţinătorul mărcii Saab, a înregistrat o pierdere însemnată în prima jumătate a acestui an. În mod evident, pierderea respectivă este cauzată de achiziţia mărcii Saab de la concernul General Motors şi de la vânzările extrem de slabe ale mărcii suedeze în perioada preluării, cauzate de stoparea producţiei şi de o situaţie legală problematică. Suedezii se aşteaptă să livreze 45.000 de unităţi în 2010, în timp ce estimările de la renaşterea mărcii erau situate între 45.000 şi 50.000 de unităţi. Pentru a obţine profit, cei de la Saab trebui să vândă peste 120.000 de unităţi pe an, conform declaraţiilor şefului acestei mărci.
Viitorul Saab 9-2 va prezenta aceeaşi siluetă de "lacrimă" care definit celebrul model produs între anii 1949 şi 1956. Victor Muller a anunţat că are nevoie de un investitor industrial care să ajute financiar dezvoltarea acestui model, în timp ce colaborarea cu un alt constructor de automobile ar aduce un beneficiu în ceea ce priveşte costurile de producţie şi rentabilitatea modelului respectiv.
Via | 4Wheelsnews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford Motor Company a anunțat o investiție de 4.4 miliarde de euro pentru a-și transforma operațiunile europene. Principalul scop este cel de a reduce costurile și de a-și crește competitivitatea pe continent. (11.03)
-
Porsche Automobil Holding SE este cel mai mare acționar din cadrul Grupului Volkswagen. Compania se așteaptă la pierderi de 20 de miliarde de euro pentru anul fiscal 2024. (10.03)
-
Competiția de design YouClip, în care 3 școli de design concurează pentru dezvoltarea unui nou accesoriu Dacia, se apropie de final. În competiție au rămas 4 proiecte, câștigătorul urmând să fie anunțat pe parcursul lunii martie. (10.03)
-
Adio, Ford Focus: producția va ajunge la final în luna noiembrie
-
Echilibru
-
Noul Subaru Forester a ajuns în România: start de la 40.850 de euro
-
Șeful de design de la Volkswagen confirmă întoarcerea butoanelor fizice: "Este o mașină, nu un telefon"
-
Programul Rabla 2025: fără finanțare pentru mașinile diesel
Succes SAAB !