Saab discuta cu potentiali parteneri pentru o viitoare colaborare
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Victor Muller, seful Saab-Spyker, a anuntat ca discuta cu o serie de potentiali parteneri de afaceri pentru o viitoare colaborare. Viitorul parteneriat vizeaza atat schimbul de tehnologie, cat si o cale de intoarcere spre profit a celor de la Saab, in conditiile in care ar colabora cu un constructor pentru a-si reduce costurile. Scopul celor de la Saab este de a reveni pe profit pana in 2012, iar Victor Muller face un veritabil “turneu” mondial de zece zile, in care discuta cu mai multi jucatori importanti de pe piata auto.
Noul sef al Saab vede colaborarea cu alti constructori un element esential al supravietuirii si al reintoarcerii pe profit a marcii suedeze. Acesta considera ca marca Saab este interesanta pentru toti constructorii din lume deoarece acestia nu o considera ca fiind o amenintare. Totodata, Saab are numeroase elemente cu care poate sa ajute alti constructori, dar seful Saab-Spyker nu a dat detalii privind acestea, deci nu putem intui exact care sunt partenerii pe care suedezii de la Saab ii doresc in viitorul apropiat.
Saab ar putea sa urmeze modelul altor constructori din Europa, care au mai multe parteneriate in acelasi timp, dar in domenii diferite. Spre exemplu, concernul PSA Peugeot-Citroen are un parteneriat cu Mitsubishi pentru productia de vehicule electrice si pentru modele precum C-Crosser si 4007, in timp ce imparte motoare pe benzina de 1.6 litri cu Grupul BMW.
Exemplul de mai sus ne arata ca un concern poate sa aiba mai multe parteneriate cu mai multi constructori in acelasi timp, fara sa aiba un conflict de interese, iar lista de exemple poate continua.Via | JustAuto (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Rugamintea mea nu se vrea a fi o cenzura, fiecare om are dreptul la opinie. Ea se indreapta contra propagarii vulgarismelor si violentei verbale. Acestea se gasesc peste tot, haideti sa incercam a face din revista dumneavoastra un spatiu unde astfel de manifestari josnice sa nu isi gaseasca locul. Pana la urma aveti si un rol educativ, iar permiterea comentariilor deplasate ii face pe unii sa creada ca acestea sunt de fapt ceva normal, lucru pe care eu il consider inadmisibil.
Rugamintea mea s-a nascut din respectul ce vi-l port si din placerea cu care va citesc articolele.
Va multumesc.