Chiar dacă echipa de uzină Renault a renunţat la Formula 1 acum câteva sezoane, constructorul francez a rămas implicat în cea mai urmărită competiţie de motorsport a lumii prin producţia şi furnizarea de motoare pentru Red Bull, campionii mondiali din ultimele patru sezoane ale Marelui Circ.
În aceste condiţii, deşi prezenţa mărcii nu mai este atât de accentuată cum era pe vreme în care Fernando Alonso câştiga două titluri consecutive pentru Renault F1 Team, francezii continuă să se promoveze ca una dintre mărcile care au reuşit să se impună în această zonă a sporturilor cu motor. Iar cea mai nouă campanie a celor de la Renault marşează pe ideea conform căreia spiritul Formulei 1 se regăseşte în fiecare maşină pe care marca franceză o pune pe şosele. Seria de clipuri este compusă din 8 filme separate, fiecare cu propria sa poveste.
Clipul 1: Pitstop-ul
Clipul 2: Parcarea
Clipul 3: La standuri
Clipul 4: Sunetul
Clipul 5: La boxe
Clipul 6: La supermarket
Clipul 7: Rent-a-car
Clipul 8: La spălătorie
Daca va mai amintiti spuneam la un moment dat ca ii apreciez pe cei de la Renault pentru ca au anumite departamente foarte bune si astfel vand multe masini tocmai datorita acestui lucru. Iata o dovada. Si sa nu credeti ca aparitia lui Koleos in unele sporturi este intamplatoare. :)
@LauCalin, Renault vind masini multe in primul rand datorita calitatii produselor, dupa aceea datorita marketingului.