Opel aniversează 50 de ani de la debutul lui Commodore. Prima versiune a modelului german folosea un motor de 2.5 litri cu șase cilindri dispuși în linie care producea 115 cai putere. Un an mai târziu, nemții au introdus pe piață versiunea Commodore A GS care folosea carburatoare dublu corp. Pe noua variantă, agregatul producea 130 de cai putere.
În primă fază, Opel a oferit modelul Commodore cu o cutie manuală cu patru rapoarte sau cu una automată cu două trepte. În 1969, aceasta din urmă a fost înlocuită de una automată cu trei rapoarte. Prima generație a fost produsă în peste 156.000 de exemplare.
Opel Commodore B a ajuns pe piață în 1972. Modelul german era disponibil și într-o versiune coupe, iar puterea oferită ajungea până la 160 de cai. A existat și o versiune echipată cu un V8 de 6.0 litri, însă nu a avut succesul așteptat.
Commodore C a debutat în 1977. Pentru prima dată în istoria modelului, Opel a oferit și o versiune break. Singura motorizare disponibilă era cea de 2.5 litri de 115 sau 130 de cai putere.
Pentru a aniversa frumoasa vârstă, Opel a înscris patru exemplare Commodore în competiția Silvretta Classic.
Concursul se desfășoară în intervalul 6 - 8 iulie, iar șeful echipei Opel Classic va fi Joachim Winkelhock, unul dintre câștigătorii cursei de 24 de ore de la Le Mans. Acesta va miza pe serviciile unui Commodore B GS/E cu 190 de cai putere.
Da. este un Chevrolet ... Insa asta nu schimba faptul ca Opel era la vremea aceea cel mai mare producator german de automobile.