S-Max si Corsa la EuroNCAP
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
EuroNCAP a publicat astazi rezultatele ultimei sedinte de teste de impact. Modelele care au facut cunostinta cu barierele deformabile si cu manechinele EuroNCAP au fost, de aceasta data, Ford S-Max si Opel Corsa.
Rezultatele au fost excelente: fiecare dintre cele doua modele au primit din partea expertilor institutului independent de testare maximum de cinci stele din partea expertilor EuroNCAP. Pe langa acestea, modelul Ford devine de astazi cel mai bine notat monovolum din istorie la testele de siguranta organizate de organizatia europeana.
„Sunt foarte multumit sa observ ca Ford si Opel au reusit rezultate foarte bune cu aceste noi modele. Daca S-Max este acum un standard pentru celelalte monovolume. Corsa este un supermini care a reusit un punctaj excelent”, a declarat Claes Tingvall, seful EuroNCAP.
S-Max a reusit, in acelasi timp, sa adune patru stele la protectia copiilor. Unul dintre amanuntele interesante ale ultimei sedinte de teste este rezultatul excelent al lui Opel Corsa la testul de impact cu pietonii (trei stele).
S-Max a reusit doua stele la aceasta categorie.Pe langa rezultatele celor doua modele, unul dintre subiectele de interes discutate de EuroNCAP este hotararea spaniolilor de la Seat de a elimina sistemul de avertizare pentru activarea centurii de siguranta dintre dotarile de siguranta ale modelului Leon. Modelul spaniol a reusit sa adune patru stele pentru protectia pietonilor atunci cand a fost testat, in luna noiembrie a anului trecut, cand sistemul de avertizare era inclus in standard.
Aceasta decizie a fost primita cu dezamagire de oficialii EuroNCAP: “Este pentru prima data cand un constructor hotaraste sa elimine un sistem de siguranta din dotarea de serie a modelului dupa ce acesta a fost testat de EuroNCAP. Suntem foarte dezamagiti. Senzorii de avertizare pentru activarea centurii de siguranta reprezinta un mod efectiv de incurajare a pasagerilor pentru participarea activa a acestora la siguranta lor proprie. Prin aceasta decizie, Seat a facut un pas inapoi in ceea ce priveste siguranta, chiar in momentul in care Opel si Ford demonstreaza contrariul. Am vrea sa vedem cum Seat pune siguranta inaintea amanuntelor de ordin economic", a incheiat Claes Tingvall.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Siguranta
-
Organizația germană ADAC a elaborat un studiu și a concluzionat că mașinile cu zero emisii sunt mai fiabile decât mașinile echipate cu motoare termice. (14.04)
-
În cea mai nouă sesiune de teste Euro NCAP, Cupra Terramar și Polestar 3 au primit punctajul maxim de 5 stele. Modelul suedez a stabilit un nou standard pentru protecția oferită pasagerilor copii. (10.04)
-
Tesla anunță o rechemare în service care afectează toate exemplarele Cybertruck comercializate până acum. Din cauza unui adeziv problematic, un element de caroserie, de la nivelul plafonului, se poate desprinde în timpul condusului. (21.03)
-
UE ia în considerare să elimine taxele vamale pentru mașinile electrice din China
-
Noul Audi A6 Sedan: cel mai aerodinamic Audi de serie cu motoare termice
-
STUDIU: Mașinile electrice, mai fiabile decât termicele
-
Primele imagini cu noua Mazda EZ-60, un SUV electric cu origini din China
-
Uniunea Europeană vrea să interzică fibra de carbon din mașini
Comentarii (0)