S-A LANSAT LOGAN VAN!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
La putin peste o luna de la fabricarea ultimei Dacii "Papuc", Dacia isi innoieste gama cu a treia versiune a gamei Logan: Van. O masina utilitara care va fi cautata de firmele pentru care cele 800 de kilograme reprezentate de capacitatea maxima de incarcare - cea mai mare in aceasta clasa - si pretul competitiv constituie un mare avantaj in alegerea modelului de lucru.
Derivat din versiunea break MCV a lui Logan, Van apare pe piata cu solutii bine gandite pentru un astfel de automobil, a carui valoare este cu atat mai mare cu cat rezistenta materialelor este mai ridicata. Astfel, conform comunicatului de presa Dacia, materialele precum plansa de bord, panourile usilor sau tapiteria au fost testate cu succes si dovedesc o rezistenta excelenta la uzura in timp. Si pentru ca vorbim de rezistenta, trebuie amintit faptul ca Dacia a luat masuri impotriva uzurii rapide a tablei, astfel ca aplicarea unui kit de etanseitate pe imbinarile caroseriei si protectia ranforsata in partea inferioara a caroseriei sunt principalele atuuri in acest sens. Ramane de vazut cat de utile se vor dovedi acestea.
Principala deosebire exterioara fata de versiunea MCV este aparitia panourilor de tabla care vin in locul geamurilor posterioare si al celor de custoda din spate. garda la sol ridicata, pentru a contracara eventualele terenuri de rulare mai putin prietenoase. Un semn de intrebare persista in drepturl alegerii modului de deschidere a usilor. Preluate direct de pe versiunea MCV a lui Logan, acestea nu sunt foarte practice in momentul descarcarii marfii la nivel ridicat din cauza faptului ca, cel putin in partea laterala, masina are nevoie de spatiu pentru deschidere portierelor. Partea posterioara este insa salvata prin posibilitatea deschiderii cu 180 de grade a usilor inegale.
Deoarece un astfel de model are nevoie de mult spatiu de miscare, Logan Van vine cu suspensii ridicate si cu oZona de asezare a incarcaturilor este creata prin aparitia unui planseu specific format din doua parti sudate pe pdeaua originala. Cabina este izolata printr-un perete din material metalic care ofera izolarea totala a habitaclului. Covorul de protectie plastifiat, foarte util pentru prevenirea eventualelor zgarieturi sau avarii ale planseului, este plastifiat si reprezinta un element optional.
Motorizarile disponibile pe Logan Van sunt aceleasi care au facut istorie pe intreaga gama a modelului romano-francez. Exista doua motoare pe benzina, 1.4 si 1.6 MPI (1.6 16 valve lipseste din dotarea lui Van) si motorul diesel dCi de 1.5 litri. Cutia de viteze a fost gandita astfel incat primele trepte sa fie foarte scurte, facilitand demarajul in cazul incarcaturilor ridicate, ultimele doua viteze privilegiind consumul. Conform declaratiilor Dacia, consumul mixt al motorului de 1.4 litri este de 7.9 litri. In cazul motorului diesel, consumul ajunge chiar la 5.3 litri/100 km.
Una dintre schimbarile cauzate de capacitatea de incarcare a modelului este reprezentata de recalibrarea sistemului de franare. Din punctul de vedere al sigurantei, modelul poate dispune de unul sau doua airbag-uri (in functie de versiunea de echipare), unul pentru sofer iar celalalt pentru pasager.
Capacitatea de productie maxima a uzinei din Mioveni este de 200 de exemplare Logan Van pe zi. Vor fi disponibile doua versiuni de echipare, "Logan" si "Pack Confort", iar preturile vor incepe de la 6.700 de euro (1.4 "Logan") si ajung pana la un maxim de 8.800 de euro pentru 1.5 dCi "Pack Confort".
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Oameni buni nu mai pierdeti vremea cu produse romanesti de kkt .... aceste produse romanesti se vand in UE fara probleme, bine la preturi ceva mai mici dar la acceasi calitate care pot spune ca NU lasa de dorit.
Da este DACIE si! Nu va obliga nimeni sa o cumparati, cine stie ce vrea de la o masina isi cumpara un super car, nu un second hand din UE doar de dragul de a se da mare ca are o masina straina ....
Asta este meteahna romanilor sa moara si capra vecinului ca si-a cumparat masina ....
Una peste alta e misto utilitara.Mai putin faptul ca nu culiseaza usile laterale.Ca design arata ok.Treaba interesanta e ca se va vinde in draci cum spuneau cei de mai sus si asta e cel mai important aspect.
In rest....traiasca Daciaaaa!Ca e de pe vremea dacilor:))
Sanatate dragilor!
in maroc? si dak acolo se vinde atunci si noi tre sa cumparam la fel de mult?si astea is bune sa le ti vreo 5 ani si atat nus pt viitor
RUSINE - cica calitate / pret pai care pret bai loganistilor ????10.000 euro????cat e salariu minim pe economie ma ????? pai asta e ieftin ???cat ii ia unui om de rand sa stranga banii astia?cate sunt vandute in rate????va spun eu peste 30 % din ele sunt vandute in rate si il duce pe om dublu .DE AIA SE VINDE DATORITA RECLAMEI SI A IDIOTILOR CARE CRED CA ASTA E O MASINA IEFTINA IN CONDITIILE IN CARE SE MOARE DE FOMAE IN TARA ASTA!
SI ASA NU E ROMANEASCA!!
primul clienr notabil va fi Ambulanta ,k sa schimbe Dacia Break 1400 din dotare. Sigur o targa intra acolo!!
Eu nu imi mai cumpar dacie cat voi trai poate sa fie si logan cu aripi la un euro am avut probleme multe si sunt satul de o marca de 2 lei care nu are pic de respect pentru clienti si mai ales de serviceurile lor comuniste unde primeaaza pilele si spagile.
Am avut break si am schimbat de 2 ori cutia de viteze ... am avut supernova = ploua in ea , imi cadea plafonul in cap , am cautat 1 an soluti sa nu imi mai scarratie haionul ..... plus cei de la service dadeau din umeri.
Pai dupa cele patite imi iau vw caddy cu 1 milion de km la bord sau car cu spinarea dar nu mai dau un leu pe niste jeguri de masini bune doar sa te tina in service si sa iti toace banii si nervii.
Iar daca cineva imi zice ca nu sunt patriot ii doresc sa isi cumpere logan
in astia 2 ani nu i-am schimbat decat uleiul si placutele de frana,motorul merge impecabil,nu mai vorbesc de consum,cu un plin de 50l merg 1000km fara probleme.
vw de 120 de ani ,si le doare gindul ca in sfirsit se fabrica ceva bun si in Romania. Eu am 4 buc. Logan Van in firma 3buc de 1,6 MPI si una 1,4 MPI.umbla prin toate colturile Europei sint din 2007 -2008 si pina acum in afara de benzina si ulei , si alte maruntisuri de consumabile la una
trebuia schimbati niste pivoti [ era cel care circula mai mult in Romania]
Sint super la pretul care au fost cumparate!!!!!!!!! Cui nui place sa umble
cu Mercedes,sau VW sau ce stiu Eu? Pe pret triplu