S-a lansat Logan indian!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Renault a lansat pe piata din India versiunea Logan creata in colaborare cu producatorul local Mahindra. Numele sau oficial in Asia va fi Renault Logan. Desi este practic acelasi model ca cel gandit de Dacia, Loganul indian nu are vreo legatura cu producatorul roman.
Versiunea indiana este produsa la o fabrica a grupului Mahindra & Mahindra si va fi distribuita de societatea mixta Mahindra Renault. Uzina Mahindra din Nashik are o capacitate de productie anuala de 50.000 de vehicule.
Modelul Logan construit si vandut de Mahindra Renault va fi disponibil atat in varianta diesel cat si in versiune cu motor pe benzina, de 1.4 si 1.6 litri. Preturile la versiunile pe benzina variaza intre 7.400 - 10.000 de euro iar preturile la versiunea diesel vor varia, in functie de dotari, intre 9.500-11.300 de euro.
Loganul indian are volanul pozitionat pe partea dreapta. Alte modificari vizibile se observa mai ales la designul grilei frontale.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Va rog sa pastrati un ton decent si sa vorbiti la subiect, nu in off-topic.
Multumesc.
Ai fost la facultate cu mine , sau suntem din acelasi oras cumva? Avem prieteni comuni? Am fost la chefuri impreuna? Ai noroc ca sunt astia baieti salon si nu te baneaza.
Hai ca ma facui poet. Pai mai bine editeaza-i pe baieti ca stau pe net in loc sa rupa "Istoria literaturii romane de la origini pana in prezet". Hai te-am salutat ca tre sa sscriu un eseu..Ciao!!!
Cand fac astia Loganul electric ? :)
Nu va mai certati intre voi ca ....ne conduc deja ungurii ....de liberali :)))
vor sa se dezvolte industrial si nu accepta sa importe piese din romania
Apropo cand o sa scoata dacia un model nou???Cand or sa zboare porcii?
In ccp concurenta: daca e cu volan pe dreapta, poate in UK si cine o mai fi sa fie bun, ca in majoritatea restului Europei n-are cum. Deci...alt produs, pentru alta piata.
De exemplu modelele Skoda sau numit Skoda in toata lumea ,tocmai pentru ai defini imaginea si ai crea o indentitate aceisteia.
naspa masina eu sunt mici masina mare este ok ei cred ca se plinba cu autobuzul sau cu vre-un suv cand o sa merga cu loganul :))
Loganul se vinde la greu si in Germania mai ales brekul -si este chiar destul de bun dar in tara asta ce sa te faci cu strazile astea
nemtii sunt numai bogatani , ai fost pe afara sa vezi ???
Dintre alte elemente gata sa echipeze Logan in India mai pot mentiona geamurile electrice NUMAI la usile din spate (contrar modului nostru de viatza)
Aceeasi grila va echipa in curand si modelul Logan in Ro ...probabil o data cu lansarea Logan alimentat cu GPL (din fabrica ...deci cu garantie)
Orice am face ...suntem Romani ...asa k hai ...la cearta !!!!!!!!!
P.S. Cei care nu stiu sa vorbeasca (folosesc cuvinte triviale) si/sau sa scrie corect romaneste ar trebui sa treaca mai intai pe la scoala si apoi sa-si dea cu parerea despre ce masini noi nu-si pot ei permite sa-si cumpere!!!
E clar k mai nimeni ...sau prea putini.
# protecţii laterale
# capace de roţi
# geamuri colorate
# închidere centralizată cu cheieNew
# oglinzi retrovizoare reglabile din interior
# iluminare portbagaj, indicatoare digitale, reglarea pe înălţime a centurilor de siguranţă faţă.
# Buton deschidere portbagajNew
# Nou schimbător de vitezeNew
# Stopuri spate de tip cristal
Doar un airbag, pai eu imi iau la 3000 din germania cu eleron electric si minim 2 airbaguri, sa nu mai vorbim de alte facilitati, va inecati la mal, 6400 de euro fara TVA.
25 de milioane casco
revizia, benzina sau motorina numai de calitate, nu trebuie sa depasesti o anumita turatie, nu ai voie sa pui nimic pe ea, ca pierzi garantia.
Lofanul este un CADOU facut de cei de la Renault pt romani. In ultimi 10 ani industria romaneasca nu sa dovedit capabila sa produca macar o motocicleta sau bicicleta macar si ar trebui sa fie bucurosi si multumiti cand cineva din afara isi risca capitalul si isi face peri albi incercand sa se lupte cu politicieni si in sistem corupt pt a produce ceva acolo. India are o capacitate economica si industriala net superioara.
Probabil costul de fabricare este in jur de 3000 dar mai trebuie sa dea si mita pe la guvern inca 2000 si le ramane 1000 pt intretinerea si imbunatatirea fabrici si raman poate cu 1000 in mana. In asa ritm isi vor recupera investitia in ...... 00 de ani si asta numai daca guvernanti sunt stabili mental si istoria ne spune ..... contrariu.
La cat de-nversunat erai pe-aci aveam impresia ca ai nu stiu ce suparaciune de masina, cand colo...
Tu crezi ca numai viteza e importanta la o masina? La ce-ti trebuie? Sa intri in primul pom pe care-l intalnesti la fel ca "smecherii" aia de la Constanta?
Acum, la de drept vorbind, ai fost la vreun drive-test Logan? Sau vorbesti din experienta vechii Dacii sau "asa din auzite"?
Revenind la subiectul nostru, in mare parte ii dau dreptate lui lxcristi. Din cate tin eu minte, cand a aparut Logan-ul a fost prezentat ca reusita a colaborarii intre inginerii romani ci cei francezi, iar acum Renault o produce prin fel si fel de tari ca si cum ar fi modelul lor gandit si produs exclusiv de firma "mama".
no servus
Corrado 2.9 VR6 was in production from March 1992 to June 1995
Engine:
15-degree V6 cylinder DOHC
Alloy cylinder head, cast iron block transversely mounted in front
Bosch Motronic fuel injection
Capacity 2,861
Bore 82 x 90.3mm
Ouput 190bhp at 5800rpm
Compression Ratio 10:1
Maximum Torque 181lb/ft at 4200rpm
Fuel Consumption:
Overall 25mpg (11.3 litres per 100km)...Ce spuneai de Logan??? Cat consuma sareacu' ?
http://www.mobile.de/SID22CMasoApjgKFwnMa0z5HA-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgiJ1176220861A1Iindex_cgiD1100CCar%5B-t-vctpLtt~BmPA1A1B20E13129%81H-t-vCaMiMkQuSeUnVb_X_Y_x_y~BSRA6D1100B37E25200BGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=5&id=11111111254107586&
uita-te la ea cum arata si e mai tare de 10 mii de ori decat loganul tau.